eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmZnawcy, proszę pomóżcie...Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: loco <j...@o...pl3>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Date: Sat, 18 May 2013 11:03:50 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 32
    Message-ID: <kn7fuj$8bb$1@dont-email.me>
    References: <kmvot5$96h$1@mx1.internetia.pl>
    <51938606$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <kn08ar$se5$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@4...com>
    <5193b379$0$1261$65785112@news.neostrada.pl> <kn0den$t9p$1@dont-email.me>
    <h...@4...com> <kn0ks1$9dg$1@dont-email.me>
    <3...@4...com> <kn6sng$hn$1@dont-email.me>
    <kn7cfu$6g2$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: j...@o...pl3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 18 May 2013 09:00:03 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="63889aea2e3be25d5184512cefeab559"; logging-data="8555";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/FnwWygkjz1Ri9APC1VIM0"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <kn7cfu$6g2$1@mx1.internetia.pl>
    Cancel-Lock: sha1:oV9SYfdQfpLnppcax9EEf+6kUoA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045679
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-18 09:51, Wiola pisze:
    >
    > Np. tutaj: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=66958
    > Czytałam także o kilku podobnych sprawach na innych stronach. Nie wiem
    > po co ludzie mieli by o tym pisać i skarżyć się, gdyby faktycznie
    > nabijali komuś konto?

    Piszą o tym zgodnie z zasadą, że "niezadowolony klient podzieli się
    swoim niezadowoleniem z większą liczbą osób niż klient zadowolony" :).

    > Mocno mnie to sprowadziło na ziemię i zaczynam sie zastanawiać co
    > zrobić. Sama mam koleżankę w Playu której się właśnie nabija konto...
    > Więc już z nią nie pogadam?

    Czy w regulaminie jest zapis o tym, że nie możesz dzwonić do Play?

    Widzę, że zostałaś skutecznie nastraszona ewentualnym zablokowaniem
    numeru za generowanie sztucznego ruchu. Odpowiedz sobie na proste
    pytanie "ile godzin dziennie rozmawiam przez telefon?". Jeśli odpowiedź
    wyniesie mniej niż 24h, to naprawdę nie rozumiem czego tak się obawiasz :)

    > Nie chcę stracić numeru ani mieć zablokowanej karty. Albo żyć w stresie,
    > że może już za chwilę przyjść SMS z informacją o wymówieniu umowy...
    > Szkoda, bo to bardzo mi pasująca oferta.

    Na pewno nie powinnaś się stresować, przecież to tylko telefon ;)
    Porównaj liczbę spraw "z zablokowaniem numeru", o których przeczytałaś z
    liczbą aktywnych numerów gsm w Polsce (wyjdzie pewnie tego znacznie
    wiecej niż 38 milionów, ale dokładnej liczby nie znam).

    Jeśli jesteś w stanie obniżyć swoje rachunki (i chcesz tego), to po
    prostu tak zrób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: