  • Data: 2013-05-17 11:19:39
    Temat: Re: Znawcy, proszę pomóżcie...
    Od: piaseczosnek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 May 2013 14:32:49 +0200, dizel napisał(a):

    > W nju natomiast jest trochę inny sposób rozliaczania. Minimalna kwota
    > abonamentu to 9pln. Stawki to 0,19gr/min 9gr/sms. To co odróżnia
    > ofertę od inncyh to progi kwotowe, po których masz nielimitowane:
    > rozmowy to próg 29pln, smsy to próg 9pln i net to 19pln.
    [...]
    > zapłacisz więcej jak 29+9=38pln. Jeśli tych progów nie przekroczysz to
    > zapłacisz za tyle ile wydzwoniłaś/smsowałaś.

    A jak to wygląda w praktyce?
    Tzn. płacę abonament 9 zł.
    Od początku okresu rozliczeniowego tylko rozmawiam i np. przez pierwszy
    tydzień wykorzystuję kwotę 8,95 zł. Na początku drugiego tygodnia wysyłam
    pierwszego SMS-a za 0,09 zł, łącznie skorzystałem z usług za 9,04 zł.
    Czyli tym pierwszym SMS-em przekroczyłem minimalną kwotę rachunku / kwotę
    abonamentu.
    Czy w tej chwili uruchamia mi się pakiet SMS no limit za 9 zł, czy SMS-y
    będą naliczane według cennika, aż _samymi SMS-ami_ nabiję 9 zł?
    Czy po wysłaniu tego SMS-a pierwsza sekunda rozmowy spowoduje uruchomienie
    drugiego pakietu, tym razem na nielimitowane rozmowy za 29 zł, czy rozmowy
    będą nadal naliczane według cennika, aż _samymi rozmowami_ nabiję 29 zł?

    Albo inaczej:

    1)
    Rozmowami za łącznie 5 zł i SMS-ami za łącznie 5zł nabiłem łącznie 10 zł,
    po przekroczeniu abonamentu / opłaty minimalnej (9 zł) rozmawiałem _oraz_
    wysyłałem SMS-y.
    Zapłacę:
    a) 10 zł, bo nie przekroczyłem żadnego z progów dla danego pakietu
    b) 9 zł za pakiet nielimitowych SMS-ów + 29 zł za pakiet nielimitowanych
    rozmów, bo przekroczyłem opłatę minimalną
    ?

    2)
    Rozmowami nabiłem łącznie 40 zł i wysłałem 1 SMS-a.
    Z rozmowami sprawa jest jasna (29 zł), ale ten 1 SMS: rachunek będzie
    łącznie na 29,09 zł czy na 38,00 zł (dwa pakiety: 29 zł + 9 zł)?

    TIA
    p.