  • Data: 2010-05-09 20:32:45
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
    Od: robertbig <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Maj, 20:14, gloon <w...@s...pl> wrote:

    > soryyyy, poszlo na priva ???
    > no to jeszcze raz :
    >
    > oooo, a ty huju nadal tutaj?
    > czy kolegujecie sie blisko z grzybolem ?
    >
    > zapalem swieczke zatem [']
    > Krakuf

    Oj. Trafiłem w czuły punkt ,te kurwiszmate dla święconych hujeczków.
    Tylko ten pedofilek cie posuwał w kakaowe oko . Czy inne batmany
    też ???
    A może glancujesz im kropidła , az do ciała chrystusa ? Czy cóś tam
    jakoś ??
    Na pewno potem jest amen . Ale wczesniej cos do buzi ci wkładaja i
    musisz to połknąc :D
    Ach ,te sekciarskie obrzedy ,pojebane :)

    Nie bardzo sie znam na tych pojebanych rytuałach dla baranów/owieczek
    bozych.

    Ale któregos razu , pewnie zrobie ci amnen.
    Żebys więcej nie rzucał chujami , tak lekko.

    A teraz przekazuje ci znak pokoju, kurwiszmato katolska.
    I leżeć mi ryjem w psim gównie. Tak was tam w Krakófie , prawdziwi
    właściciele Krakowa tresuja , podobno ?
    BeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeMee