  • 1. Data: 2010-05-08 15:34:46
    Temat: Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Pan Xionc się przyznał do molestowania 2 dziewczynek, nie przyznał się do
    bzykania trzeciej. Dziewczynki z 6 klasy podstawówki. Leciało teraz w
    TVN24 - ludzie na wsi kochają go tak mocno, jak on kocha małe dziewczynki.
    Według miejscowych jest święty, a wszyscy go wrabiają:-) To nic że się
    przyznał... Wojo!!! Nadal go kochasz i jest Twoim idolem??? :-)

    --
    Grzybol

  • 2. Data: 2010-05-08 19:33:45
    Temat: Re: Znamy tego "pana" ... ciąg dalszy
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    po co wyłazisz z worka

    nie karmic trola

  • 3. Data: 2010-05-08 19:38:40
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    > po co wyłazisz z worka
    > nie karmic trola

    Nie czytać chuja.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-05-08 20:04:18
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Budyń pisze:
    > po co wyłazisz z worka
    >
    > nie karmic trola

    Socjopatia - zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem
    podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie,
    uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w
    społeczeństwie.
    Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie
    potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
    Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje
    częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie
    gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy
    dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być
    jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości
    nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i
    psychospołeczne.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 5. Data: 2010-05-08 20:38:07
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Vir"
    Socjopatia...

    Do tego to ja sam doszedlem , nawet zona nie musiala mnie diagnozowac...:)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2010-05-08 22:21:28
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie
    > są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i

    Jak masz namyśli xiędza to raczej kryminalista...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-05-08 22:22:03
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

> [...]
    > jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie
    > są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i

    A jak Budynia, to zwykła smata:-)

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-05-09 06:27:38
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 8 Maj, 22:04, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > Socjopatia - zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem
    > podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie,

    Piszesz o tym świetojebliwym kutafonie ??
    Co to straszy w niedziele idiotów , że albo na kolanach ,albo do
    piekła

    > lol<

    A teraz... , nie spóznij sie do kościeła . Wyp.....

  • 9. Data: 2010-05-09 18:14:33
    Od: gloon <w...@s...pl>

    robertbig pisze:

    > Piszesz o tym świetojebliwym kutafonie ??
    > Co to straszy w niedziele idiotów , że albo na kolanach ,albo do
    > piekła

    > A teraz... , nie spóznij sie do kościeła . Wyp.....

    soryyyy, poszlo na priva ???
    no to jeszcze raz :

    oooo, a ty huju nadal tutaj?
    czy kolegujecie sie blisko z grzybolem ?

    zapalem swieczke zatem [']
    Krakuf

  • 10. Data: 2010-05-09 19:41:52
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "gloon" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > soryyyy, poszlo na priva ???
    > no to jeszcze raz :
    > oooo, a ty huju nadal tutaj?
    > czy kolegujecie sie blisko z grzybolem ?
    > zapalem swieczke zatem [']
    > Krakuf

    Zapal se świczke matołku. Postaw se na płycie, wsuń się w dębowy garniturek
    i leż. Pozdrów robale...

    --
    Grzybol