  • 1. Data: 2017-07-10 21:49:02
    Temat: Znalezione w aucie Panek Car Sharing
    Od: j...@i...pl

    http://i.imgur.com/qJkB9Sg.jpg

    "Zakończenie Najmu lub postój w trybie ,,stop-over" na miejscu
    parkingowym w miejskiej (publicznej)strefie płatnego parkowania (SPP)
    znajdującej się w Strefie PANEK jest dla Klienta bezpłatne."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2017-07-10 22:44:53
    Temat: Re: Znalezione w aucie Panek Car Sharing
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:49:03 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:
> [...]
    > parkingowym w miejskiej (publicznej)strefie płatnego parkowania (SPP)
    > znajdującej się w Strefie PANEK jest dla Klienta bezpłatne."

    Czy chmielna ileśtam znajduje się w strefie Panek?
    Jesli tak to nalezy zrobic sobie kopie tego kwitka i oddac go firmie wynajmującej
    samochód, niech się martwią.
    Jesli nie to zapoznac sie z mapą i na przyszłość płacić adekwatnie. Taki urok....

  • 3. Data: 2017-07-11 00:55:20
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 10 Jul 2017 13:44:53 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    >Czy chmielna ileśtam znajduje się w strefie Panek?

    Nie Chmielna, tylko Bagatela. Jak najbardziej strefa Panek.

  • 4. Data: 2017-07-11 21:13:21
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 10.07.2017 o 21:49, j...@i...pl pisze:
    > jest dla Klienta bezpłatne.

    W innym miejscu Panki pisali, żeby mandat* przyjąć i dzwonić do nich.
    Myślę, że strażnik czy tam dziadek parkingowy się rozpędził, i wezwanie
    da się unieważnić.
    To w Twoim czasie się pojawił za wycieraczką, czy znalazłeś w środku,
    spadek po poprzednim wypożyczeniu?

    * za niemanie oryginału dowodu rejestracyjnego
    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2017-07-11 22:54:12
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 11 Jul 2017 21:13:21 +0200, Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    wrote:

    >To w Twoim czasie się pojawił za wycieraczką, czy znalazłeś w środku,
    >spadek po poprzednim wypożyczeniu?

    Spadek po kimś.