    Subject: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Tue, 30 Jan 2018 09:49:12 +0100

    W dniu 2018-01-30 o 08:17, Liwiusz pisze:
    > Prawda jest taka, że DR niczego nie stwierdza, a już na pewno nie
    > stwierdza praw innej osoby, choćby dlatego, że ta inna osoba już tych
    > praw nie posiada. Sam właściciel legitymuje się DR oraz umową sprzedaży
    > i nie ma w tym niczego karalnego.

    To ja trochę potrolluję o komorniku.
    Załóżmy, że mam samochód kupiony od Kowalskiego, nieprzerejestrowany.
    Kowalskiego gania komornik. Pewnego dnia przychodzi do mnie i chce
    zabrać samochód, bo w DR jest wpisany Kowalski jako właściciel.
    Czy może to zrobić? Czy przedstawienie umowy kupna mnie przed tym ochroni?