  • Data: 2018-01-30 09:47:36
    Temat: Re: Znalezienie nabywcy samochodu. Zgłoś na policję.
    Od: "Jatu" <f...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:9b4a19dd-1c95-498d-83a7-97ea028934c5@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 00:40:56 UTC+1 użytkownik Jat> >W dniu
    29-01-2018 o 22:03, Jatu pisze:

    > Posługiwanie sie dokumentem stwierdzającym prawa majatkowe innej osoby.
    > Tutaj - w dowodzie rejestracyjnym nie zgadza się nazwisko właściciela.
    >
    > Kodeks karny.
    > Art. 275. § 1. Kto posługuje się dokumentem stwierdzającym tożsamość innej
    > osoby albo jej prawa majątkowe lub dokument taki kradnie lub go
    > przywłaszcza,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

    > To mnie zaciekawiles o_O. Ciekawy czy by przeszlo takie zgloszenie.

    Może dałoby się wykorzystać taki przepis :

    PoRD
    Art. 132. 1. Policjant zatrzyma dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe) w
    razie:
    7) uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają
    stanowi faktycznemu.

    Policjant wypisujący mandat musiał widzieć, że nazwisko właściciela jest
    inne
    i musiał widzieć, że umowa kupna sprzedaży jest sprzed wielu lat.

    Jest bardzo prawdopodobne, że policja przyjeła by to do wyjaśnienia.