  • 101. Data: 2010-08-23 14:16:28
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    news:4c72814b$0$27031$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja tam wolę na 3.8", ale i książki się na tym czyta dobrze, i film idzie
    > obejrzeć. Ba, nawet z napisami :)

    Probowalem na moim Desire i nie da sie. Znaczy da sie, tak samo jak da sie
    zjesc zupe nozem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 102. Data: 2010-08-23 15:18:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:

    > Probowalem na moim Desire i nie da sie. Znaczy da sie, tak samo jak da
    > sie zjesc zupe nozem.

    Ja już od blisko 10 lat tak czytam... jakieś pięćset książek za mną :) A
    ile filmów...
    Też wolę 4'', ale pojechały z żoną na wakacje...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 103. Data: 2010-08-23 16:26:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-23 16:16, kamil pisze:

    > Probowalem na moim Desire i nie da sie. Znaczy da sie, tak samo jak da
    > sie zjesc zupe nozem.

    Da się i właśnie na Desire to robię :)

  • 104. Data: 2010-08-23 18:19:20
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Sergiusz Rozanski <w...@s...com> napisał(a):

    >Już to widzę jak słyszysz tą różnice :)

    Widziec to moze nie zobaczysz,ale uslyszysz na pewno :)
    Zapraszam na odluch na porzadnym kablu 2x2.5mm, potem poloze ci cieniutki drucik
    miedziany na tej samej dlugosci to sam ocenisz. Nie podepniemy malego sorrounda tylko
    postawimy
    podlogowy przod tannoya mercury, nawet nie na 19metrach, a na 12 (to, ze przody nie
    pracuja na
    tyle nie ma tutaj znaczenia, bo rozmawiamy o wlasciwoscaich kablach a nie
    prawidlowym
    ustawieniu kolumn kina).
    Moja przyglucha ciocia slyszy roznice. Ty tez uslyszysz. Tyle rzecze praktyka.

  • 105. Data: 2010-08-23 20:06:17
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 23.08.2010 10:52, l...@l...localdomain pisze:

    > Tak, ale głośnik to nie żarówka. Tutaj liczą się na pewno jeszcze zakłócenia.
    > Jak się ciągnię kabel koło czegoś dziwnego można się jeszcze zastanawiać
    > nad ekranowaniem, które przy żarówce niepotrzebne.

    Odłącz kabel od wzmacniacza, zewrzyj i słuchaj w głośniku czy cokolwiek
    słychać. Jeśli nic nie usłyszysz, to nie zakłócenie. Jesli usłyszysz to
    bedziesz kombinować co zrobic, pewnie skrecić kabel o kilka obrotów na
    metrze wystarczy.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 106. Data: 2010-08-23 22:29:28
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4c72d4b9$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>,
    Cezary Grądys nabazgrał:

> [...]
    > słychać. Jeśli nic nie usłyszysz, to nie zakłócenie. Jesli usłyszysz to
    > bedziesz kombinować co zrobic, pewnie skrecić kabel o kilka obrotów na

    Piękna rada - sześć lat temu bardzo by mi się przydała.
    Działa też dla kabli VGA? ;]

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Wykrakałem?

  • 107. Data: 2010-08-24 10:38:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-23 09:11, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Już to widzę jak słyszysz tą różnice :) 1mm średnicy to kabel 3.14*1^2 czyli
    > 3.14mm2, 2.5mm to pręt ~20mm2 8-). Rzystywność miedzi to coś koło
    0,000000017[ohm*m]
    > kilkanaście to w najgorszym dla mnie przypadku 19 metrów czyli rozmawiamy o
    > rezystancji na poziomie kilku mikroomów :) Jak to słyszysz to szacun, ale
    > śmiem wątpić.

    Weź no policz jeszcze raz. Albo zajrzyj do tabelki gdzie już to ktoś policzył.
    Metr litego drutu średnicy 1mm będzie miał koło 0.02 Ohm/m, przy długości
    19m x2 (dwie żyły) = 38m daje to 0.76 Ohma. Całkiem konkretna wartość.

  • 108. Data: 2010-08-24 12:41:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kell a" <k...@n...com> wrote in message

> [...]
    > prawidlowym
    > ustawieniu kolumn kina).
    > Moja przyglucha ciocia slyszy roznice. Ty tez uslyszysz. Tyle rzecze

    Patrz, mialem podlogowe Tannoye M3 i nie slyszalem roznicy miedzy moim
    zwyklym kablem z miedzi beztlenowej a jakims cudem, ktore kolega przytargal
    do odsluchow. Caly czas mowimy o przyzwoicie grubym kablu glosnikowym, a nie
    jakiejs popierdolce o przekroju 0.5mm.

    Zgodzisz sie na slepy test? Bylbys zdaje sie pierwsza osoba na swiecie,
    ktora go zda. :>

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 109. Data: 2010-08-24 12:42:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Da się i właśnie na Desire to robię :)

    No wiem, mozem tez da sie zjesc zupe, co nie znaczy ze to wygodne po
    prostu., :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 110. Data: 2010-08-24 13:51:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 13:42:24 +0100, kamil napisał(a):

    > No wiem, mozem tez da sie zjesc zupe, co nie znaczy ze to wygodne po
    > prostu., :)

    Wygodniejsze to czasem niż targanie czegoś większego, zwłaszcza jak czytać
    chce się w tramwaju :)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."