  • Data: 2010-09-01 11:09:13
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 01 Sep 2010 12:22:08 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Cześć wszystkim

    >W czytniku Onyx dokumenty worda są przeformatowywane i to jest bardzo
    >dobre, natomiast pdf nie i to nie jest za dobre - na ekranie 6" cała
    >strona książki się mieści, ale jest mało czytelna.
    >
    >Koloru nie ma - e-papier nie ma kolorów, ale za to nie wymaga
    >podświetlenia, jest czytelny zawsze oprócz egipskich ciemności, mniej
    >męczy oczy i ciągnie dość mało prądu.
    Podglądam sobie opis tego Onyxa - i kolejne pytanie - czy on jest na
    tyle szczwany, że jak jest trzymany pionowo to wyświetla jedną stronę,
    a gdy poziomo to dwie koło siebie (choć to 6 cali ledwo, A4 to około
    14, A5 to 10 {rozmiar większego Kindla} a wtedy można oglądać kartki
    A4 w pionie w całości w skali 1:1, a mniejsze książki oglądać z dwiema
    stronami obok siebie).
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish