  • Data: 2010-08-23 09:20:46
    Temat: Re: Znalazłem takie ogłoszenie - ciekawy opis :)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Aug 2010 00:20:14 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisał(a):

    > Jeśli w środku użyto niezłych przetworników i wzmacniaczy
    > operacyjnych, oraz jeśli to się nakarmi dobrym materiałem,
    > czyli co najmniej mp3 na wysokim bitrate, [zaś najlepiej flac
    > lub ape (o ile player wspiera)] to to faktycznie może grać
    > dobrze..

    Ależ nie zaprzeczam. Natomiast choćby to grało najlepiej, to audiofil
    znajdzie tysiąc powodów by zmieszać odtwarzacz z błotem, bo to poniżej jego
    godności słuchać czegoś takiego.

    > ale równie prawdopodobnie właścicielowi może się tylko
    > wydawać że jest dobrze, po tym jak odtwarzacz dokonał
    > iluśtam "popraw" dźwięku,

    To bardzo prawdopodobne, choć odtwarzacze Sony generalnie grają nieźle.

    > zabawnie może być gdy ktoś "ten sam" materiał usłyszy
    > na czymś co gra zarówno czysto jak i wiernie, czyli bez
    > celowych korekt, wprowadzanych przez player.

    A to zależy już dla kogo ;)