  • 51. Data: 2014-07-09 00:17:39
    Temat: Re: "Znaki Specjalne" w SMS
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    On 08.07.2014 23:57, masti wrote:

    > <pac!> sobie

    chciałem, byś zrozumiał, dostosowałem poziom do rozmówcy.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 52. Data: 2014-07-09 00:18:09
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    hiqi wydumał(a) w news:lphqdv$3vp$1@node2.news.atman.pl :

    > dla mnie znak to: A, ą, 7
    > chuj mnie bity obchodza.

    No to ku..wa płac za swoja głupotę, wróóóć! Niedoinformowanie :] Tak
    lepiej:)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 53. Data: 2014-07-09 00:23:19
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    On 09.07.2014 00:18, MichaelData(R) wrote:
    > hiqi wydumał(a) w news:lphqdv$3vp$1@node2.news.atman.pl :

    > No to ku..wa płac za swoja głupotę, wróóóć! Niedoinformowanie :] Tak
    > lepiej:)

    w dobie darmowych esemesow jakos sie tym ni przejmuje :p

    wkurwia mnie tylko podejscie medrkow takich jak ty, co to uwazaja, ze
    czlowke ma sluzyc technologii, a nie odwrotnie

  • 54. Data: 2014-07-09 00:24:24
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    hiqi wydumał(a) w news:lphqdv$3vp$1@node2.news.atman.pl :
    > No i to jest podrecznikowy przklad dlaczego technologia jest zle
    > wykorzysstywana w sluzbie ludziom. Po prostu podejscie...
    > Po pierwsze, ma cie obchodzic uzytkownik.
    > To jemu technologia ma sluzyc.
    > A nie on technologii.

    To jak mam temu debilowi, tfu, uzytkownikowi :) opowiedzieć o tym ze jak
    sporzadzi wiadomość z samych ąąąą zamiast aaaa to wykorzysta DOKŁADNIE 160x7
    bitów czyli 1120 bitów? Bo tyle miesci SMS? A jak użyje w kazdej wiadomości
    mieszanych literek to jak mam mu to opisać, skoro jest DEBILEM, sorry,
    uzytkownikiem? OK trzeba było od razu pisac ile bitów miesci SMS i niech
    uzytkownik kombinuje z tymi bitami. Gra Gitara :) Wtedy może by nie otwierał
    paszczy :]...bo nie OGARNIE. Taka prawda.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 55. Data: 2014-07-09 00:29:09
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    hiqi wydumał(a) w news:lphr0m$4ff$1@node2.news.atman.pl :
    > w dobie darmowych esemesow jakos sie tym ni przejmuje :p
    > wkurwia mnie tylko podejscie medrkow takich jak ty, co to uwazaja, ze
    > czlowke ma sluzyc technologii, a nie odwrotnie

    Technologia zakłada że obsługuje ją czlowiek a nie zwierze :> Dojarka
    obsługuje zwykłe bydło i jak widać jest ono dojne:)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 56. Data: 2014-07-09 00:35:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > Hmm, wracamy do ery cen regulowanych?
    > Może wersja ang jest drozsza bo jest na nią mniejsze zapotrzebowanie?
    > Może dlatego, ze trzeba bło przetłumaczyc?

    Raczej ryczaltu, bez bawienia sie w takie lub inne kodowanie. Jesli stac
    operatorow na nielimitowane smsy i inne swiecidelka w pakiecie to
    rowniez dobrze mogliby przestac rozrozniac znaki w smsach. Dac 160
    znakow na SMSa, niewazne w jakim jezyku. Czy jest tutaj
    niebezpieczenstwo do naduzyc w stosunku do operatorow wg Ciebie?
    Oczywiscie zaraz MichaelData bedzie tupal nozka, ze przeciez to nie
    znaki, rozbije to na bity, piksele, kwarki i cokolwiek jeszcze tam
    wydlubie, ale w zyciu codziennym jest troche tego typu uproszczen...
    jagody chyba nadal kupuje sie na litry pomimo tego, ze niezbyt dokladnie
    oddaje to rzeczywistosc, kupujemy odziez w rozmiarowce S-XXL,
    ktora tez z grubsza oddaje wielkosc. Dlaczego wiec tutaj trzymac sie
    rozdzielania włosa na czworo?
    Mozna oczywiscie wysmiac uzytkownikow, ktorzy nie rozumieja problemu i
    irytuja sie dlaczego tak sie dzieje. Ale nie kazdy ma czas i checi
    rozkminiac to zagadnienie. Telefon domyslnie pakuje mu PL znaczki z
    klawiatury i kazdy SMS jest o polowe krotszy. On tego nie chce
    rozgryzac, ustawiac wycianania PL fontow. Tak samo jak ja nie chce miec
    ssania w samochodzie, nie chce recznie stroic kanalow w tv i wielu
    innych rzeczy, ktore zostaly uproszczone.
    Dla wielu starszych osob sporym osiagnieciem jest samo opanowanie
    napisania SMSa a tu nastepna zagwozdka; a wez zapytaj na grupie to
    dowiesz sie calej historii od 1963roku ;]

    > A dlaczego nie? Widzisz przeciwskazania?
    > Najwyzej nikt nie kupi.

    A pewnie, ze mozna podobnie jak mozna trzymac ceny za minute rozmowy z
    2000 roku. Widac konkurencja robi swoje bo troche w tej kwesti przez
    ostatnie lata sie zmienilo. PL fonty w SMSach slabo sie sprzedaja w
    reklamie i chyba jest mala szansa na zmiane.

  • 57. Data: 2014-07-09 00:39:40
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

> [...]
    > niech uzytkownik kombinuje z tymi bitami. Gra Gitara :) Wtedy może by nie
    > otwierał paszczy :]...bo nie OGARNIE. Taka prawda.

    Co przeszkadza kasować za ilość znaków ?

  • 58. Data: 2014-07-09 00:46:43
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > Technologia zakłada że obsługuje ją czlowiek a nie zwierze :> Dojarka
    > obsługuje zwykłe bydło i jak widać jest ono dojne:)

    No i co Ty wiesz o tym kodowaniu SMS ? Ale tak obiektywnie. Potrafisz
    rozkodować SMS w formacie PDU ?

  • 59. Data: 2014-07-09 00:49:10
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

> [...]
    > dobrze mogliby przestac rozrozniac znaki w smsach. Dac 160 znakow na SMSa,
    > niewazne w jakim jezyku. Czy jest tutaj niebezpieczenstwo do naduzyc w

    160 ? Co to k... telegraf ? :-) Te SMSy najlepiej to byłoby wyciąć w pień,
    ale póki znajdują się użytkownicy póty się je sprzedaje.

  • 60. Data: 2014-07-09 00:49:43
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    On 09.07.2014 00:29, MichaelData(R) wrote:
    > hiqi wydumał(a) w news:lphr0m$4ff$1@node2.news.atman.pl :
    >
    > Technologia zakłada że obsługuje ją czlowiek a nie zwierze

    I co?

    Umiesz zaprojektowac procesor 4-rdzeniowy?

    Bo przeciez uzywasz.

    To powinienes umiec.