  • Data: 2014-07-08 23:07:05
    Temat: Re: "Znaki Specjalne" w SMS
    Od: hiqi <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.07.2014 22:51, MichaelData(R) wrote:

    > ...bo jak użytkownik słowo "znak" tłumaczy sobie jako "litera" to ja za
    > takie kretynstwo uzytkownika nie odpowiadam :]

    A za swoje kretynskie wywody?

    > Własnie cała sprawa polega na "sobietłumaczeniu" i bardzo niskiej
    > świadomosci terminów technicznych dla przesyłu CYFROWEGO.

    Ale KOGO TO OBCHODZI z uzytkownikow?

    I dlaczego ma mnie obchodzić różnica miedzy "a" a "ą" w bitach?

    Gowno mnie to obchodzi.

    SMSy wysyla sie w znakach, a, b c, ć, d..... a nie w bitach /z punktu
    widzenia uzytkownika, tworcy tresci/.

    Technicznie moga byc przesylane morsem na technologii bazujacej na
    ultradzwiekach.

    Jak ide do sklepu po mleko, to chuj mnie obchodzi czy krowa byla
    szczesliwa podczas dojenia. Oraz czy cysterna to byl MAN czy VOLVO.

    Mleko ma być mleko. Nie musze znac sie na biologii, przetworstwie,
    transporcie.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)