  • Data: 2014-07-09 00:16:58
    Temat: Re: "Znaki Specjalne" w SMS
    Od: hiqi <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.07.2014 00:03, Tomek wrote:

    > Ale musisz jełopie się znać na terminologii typu opakowanie i objętość,

    Nie musze.

    Wybieram takie, jaki uznam, ze akurat chce. I jak to bedzoe 0,75 litra
    to swiat sie nie zawali, tak samo jak kupie 1,25 litra.

    Przy czym jak wybieram 1,25 litra to place za 1,25 litra, nie za dwa litry.

    A za 160 znaków z ę i ą płacę jak za 320 znaków bez ą i ę

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)