  • Data: 2014-07-08 23:49:54
    Temat: Re: "Znaki Specjalne" w SMS
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    hiqi wydumał(a) w news:lphmhn$vp9$1@node2.news.atman.pl :
    > A za swoje kretynskie wywody?

    No ku..wa nie pie..dol. Koni tez szukasz pod maską w samochodzie? Moze dala
    Ciebie witaminy to takie małe ludziki w sukienkach a witamina E wyglada jak
    Ikona Internet Explorera? Czlowiek! N A Z E W N I C T W O i sposób
    tłumaczenia SOBIE nikogo nie interesuje. Znak SIEDMIOBITOWY jest znakiem
    siedmiobitowym a nie kreską czy literą!
    Dajmy na ten przykład słowo PAKIET i lezysz, bo już kombinujesz co się
    zmiesci do paczki. Może lodówka a moze kilo pomarańczy? No jak można być
    takim ignorantem?

    > Ale KOGO TO OBCHODZI z uzytkownikow?

    A co mnie obchodzi uzytkownik i jego wiara we wrozby i zabobony? Znak 7
    bitowy jest znakiem i nie jest to krzyzyk z przybitym facetem ok 30. Powiedz
    komuś HASZ. No tak marycha (narkotyk) a powiedz "płotek" to od razu kojarzą
    ze koło zera na klawiaturze jest "płotek" :>

    > I dlaczego ma mnie obchodzić różnica miedzy "a" a "ą" w bitach?
    > Gowno mnie to obchodzi.

    A mnie gówno obchodzi że znak 7 bitowy nazwałeś literą alfabetu. To że
    dostawca NIE DOPISAŁ słowa 7 bitowy pisząc 'znak' to tylko dowodzi
    "lajkonizmu" usera że nie pojął :]

    > SMSy wysyla sie w znakach,

    Srakach. Tak w znakach 7 bitowych!

    > a, b c, ć, d..... a nie w bitach /z punktu widzenia uzytkownika, tworcy
    > tresci/.

    Sreści, kogo obchodzi co zawierasz w znaku 7 bitowym i DLACZEGO uzywasz 16
    bitowego?

    > Technicznie moga byc przesylane morsem na technologii bazujacej na
    > ultradzwiekach.

    Nie mogą. To jest transmisja cyfrowa a nie analogowa. Znowu "lajkonizm" :>

    > Jak ide do sklepu po mleko, to chuj mnie obchodzi czy krowa byla
    > szczesliwa podczas dojenia. Oraz czy cysterna to byl MAN czy VOLVO.
    > Mleko ma być mleko. Nie musze znac sie na biologii, przetworstwie,
    > transporcie.

    No, znak 7 bitowy to znak 7 bitowy a nie LITERA ALFABETU!!!

    --
    Michael________(TM)