  • 1. Data: 2009-04-30 20:43:52
    Temat: Zna ktoś firmę MGG
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Witam
    Czy kupił ktoś szybę z firmy MGG? Na allegro wystawiają taką co jest
    bardzo akuratna do mojego sprzęta ale ani tam ( czyli allegro ) ani na
    ich stronie nie mogę znaleźć adresu czy innych bliższych danych. A w
    takich sytuacjach staję się podejrzliwy. Co prawda pieniądz nie jest
    wielki ale po co wyrzucać w błoto jak można na przykład przepić.
    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2009-04-30 21:11:59
    Temat: Re: Zna ktoś firmę MGG
    Od: Arni <a...@N...spam>

    McFerry pisze:
> [...]
    > takich sytuacjach staję się podejrzliwy. Co prawda pieniądz nie jest
    > wielki ale po co wyrzucać w błoto jak można na przykład przepić.

    a po archiwum grupy googlałes? firma znana od dawna, opinii jest duzo.

    o właśnie!
    Mam ich szybe do nakeda, jeszcze dziewicza i chyba nie zaloze do
    swojego, moge sprzedac jak ktos chetny.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-01 07:37:52
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Arni pisze:

    > a po archiwum grupy googlałes? firma znana od dawna, opinii jest duzo.

    "Googlałem" choć faktycznie nie archiwum grupy. Problem w tym, że od
    dłuższego czasu mój kontakt z internetem jest ograniczony i nie bardzo
    mam możliwość przeglądać te wszystkie wyniki. Ale dzięki za odzew.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 4. Data: 2009-05-01 12:51:53
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    McFerry pisze:
> [...]
    > takich sytuacjach staję się podejrzliwy. Co prawda pieniądz nie jest
    > wielki ale po co wyrzucać w błoto jak można na przykład przepić.

    Tak, kupił ktoś. I ktoś jest średnio zadowolony.
    Firma istnieje. Fizycznie istnieje. Pod Olsztynem.

  • 5. Data: 2009-05-01 19:03:02
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Jarek Skórski pisze:

    > Tak, kupił ktoś. I ktoś jest średnio zadowolony.
    > Firma istnieje. Fizycznie istnieje. Pod Olsztynem.

    A z czego wynika to średnie zadowolenie?

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2009-05-01 22:26:16
    Od: marider <m...@g...pl>

    McFerry pisze:

    > A z czego wynika to średnie zadowolenie?

    Chocby z tego ze nie zawsze otwory w szybach sie zgadzaja z tymi ktore
    sa w owiewkach. Kumpel tak mial i trzeba bylo fabryke poprawiac ;) Ale
    co chcial za pare groszy, to dostal...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 7. Data: 2009-05-02 10:07:56
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    McFerry pisze:

    > A z czego wynika to średnie zadowolenie?

    No dokładnie tak, jak pisze mój popiśca.
    Otwory pasują średnio. Szybka cieniutka. Chciałem wyższą, mam. Ale
    niestety nie usztywnia owiewki tak, jak oryginał.
    I jeżdzę z oryginałem.
    Jaka kasa taka klasa

  • 8. Data: 2009-05-02 12:28:35
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Thu, 30 Apr 2009 22:43:52 +0200, *McFerry* napisał(a):

    > Czy kupił ktoś szybę z firmy MGG?

    Ja w tamtym roku kupowałem od nich szybę do mojego Fazera.
    Moje spostrzeżenia masz tutaj: http://skocz.pl/dagzz .

    Sebastian S.

  • 9. Data: 2009-05-02 18:44:55
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Dziękuję wszystkim.
    Zdecydowałem się kupić. Drobne poprawki zrobić mogę a większej kasy nie
    chcę w to ładować bo nie wiem jak długo jeszcze pojeżdżę tą maszyną.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek