  • Data: 2009-07-05 21:04:33
    Temat: Re: Zna ktos firme Bikemaster?
    Od: Andrzej Ciach <_...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Jul 2009 17:12:29 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Witam
    >Czy mial ktos z nimi do czynienia? Firma z Gdanska wiec moze ktos z
    >tutejszych ich ostatnio odwiedzal.
    >Maja tam niebieskiego XX.
    Kupowałem u nich w maju mój motor. Jestem bardzo zadowolony. Nie było
    w nim żadnej nieprzyjemnej niespodzianki, motor chodzi świetnie.
    Sama obsługa też była bez zarzutu, można z nimi pogadać - i ja, choć
    nie znam się na motorach - to miałem odczucie, że oni wiedzą, o czym
    mówią.

    Andrzej