  • Data: 2009-07-08 08:59:54
    Temat: Re: Zna ktos firme Bikemaster?
    Od: "Rzep" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sama obsługa też była bez zarzutu, można z nimi pogadać - i ja, choć
    > nie znam się na motorach - to miałem odczucie, że oni wiedzą, o czym
    > mówią.
    >
    > Andrzej

    Piszesz, że nie znasz się na motocyklach, wynikałoby z tego, że każdy
    sprzedawca w sklepie zrobiłby na Tobie takie "odczucie", że wie co mówi.

    Tu w Polsce jest fajnie, dziś sprzedaję płytki ceramiczne, jutro motocykle a
    pojutrze banany, bo znowu na banany jest boom :) No i na wszystkim się znam
    :)
    Fajny kraj, fajna mentalność, po prostu Polak potrafi się przystosować i
    robić dobrą minę do złej gry i wszędzie, w każdej dziedzinie da sobie radę
    :)

    ---
    Pozdr
    "rzep"