  • 1. Data: 2019-02-27 14:41:25
    Temat: Zmieniająca się składka OC
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wczoraj przeszukałem internet w sprawie ubezpieczenia renault Twingo
    Najtaniej wyszło w AXA 449zł- zapisałem kalkulacje, dostałem melem link do tej
    kalkulacji
    449zł w tym było uwzględnione 60% moich zniżek i 3% dodatkowo za zakup przez
    internet- żałuję że zrzutu ekranu nie zrobiłem
    Dzisiaj kliknąłem w ten link i widzę kwotę 449zł w tym 3 % zniżki- czyli jak wczoraj
    Chciałem kupić ale aby się upewnić że wszystkie dane poprawne kliknąłem w opcję "wróć
    do danych pojazdu" czy jakoś tak.
    Wszystko było ok, nic nie zmieniałem kliknąłem dalej i widzę cenę 826zł
    Tak to nie pomyłka- 826zł ale łaskawcy dopisali że w tym mam dodatkowe zniżki: 20%
    zniżki(nie wiem za co) 15% zniżki za zakup przez internet.
    Oczywiście zrezygnowałem z zakupu i za dosłownie kilka minut telefon- Pani z Axa
    proponuje przeliczenie składki. Podałem jej nr kalkulacji o której wyżej pisze i
    przeliczamy. Wyszło jej 409zł.
    Wstępnie się zgodziłem, poprosiłem o przesłanie potwierdzenia na maila.

    Przesłała. Z ciekawości klikam w link który dostałem wczoraj z propozycją 446zł a
    dzisiaj zmienioną na 826zł i już nie działa.
    Pokazuje się komunikat:"Przepraszamy, ale powrót do Twojego wyliczenia składki
    możliwy jest tylko dla wyliczeń, które nie zostały przekształcone w propozycję
    zawarcia umowy ubezpieczenia bądź w umowę ubezpieczenia."

    Z ciekawości robię od nowa kolejne wyliczenie dla tych samych danych i wychodzi mi
    628zł

    Nie lubię jak się ze mną tak przygrywa więc zacząłem szukać innych ofert i dzisiaj
    wyszło najtaniej MTU- 391zł

  • 2. Data: 2019-02-27 14:43:58
    Temat: Re: Zmieniająca się składka OC
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-27 o 14:41, Kris pisze:
> [...]
    628zł

    > Nie lubię jak się ze mną tak przygrywa więc zacząłem szukać innych ofert i dzisiaj

    Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów
    odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali
    najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-02-27 15:04:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 14:44:01 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów
    > odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali
    > najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

    Dlatego od kilku już lat nawet nie próbuje kupić ubezpieczenia poza internetem-
    omijam wszelkiej maści biura i innych pośredników.
    Albo via net albo przez telefon
    A że ubezpieczam 3 auta to warto poszukać gdzie najtaniej
    Dla Twingo rozbieżność wyszła od 391 do 988zł
    Ze dwa tygodnie temu ubezpieczałem Peugeota 307 to tam było od ok 5400zł do ok 1500zł
    za samo OC

  • 4. Data: 2019-02-27 15:31:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 15:04:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ze dwa tygodnie temu ubezpieczałem Peugeota 307 to tam było od ok 5400zł

    540zł oczywiście miało byc

  • 5. Data: 2019-02-27 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    >
    > Nie lubię jak się ze mną tak przygrywa więc zacząłem szukać innych
    > ofert i dzisiaj wyszło najtaniej MTU- 391zł

    Ale przynajmniej znalazłes tansze...
    Kilka miesiecy temu kupowałem samo AC na auto. Zapłaciłem około 1500zł.
    Dzis przyszła kolej na OC i okazało sie ze gdybym dzis kupował cały
    pakiet OC + AC to zapłaciłbym 1200zł...
    Oczywiście tamtej polisy AC nie moge przerwac w trakcie z odzyskaniem
    kasy...
    To jest dopiero kreatywna ksiegowosc (czytaj: oszustwo)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 6. Data: 2019-02-27 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów
    > odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali
    > najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

    :)
    Ja mysle ze po prostu brak przejrzystosci w cenach OC to swego rodzaju
    nieuczciwosc ale oczywiscie jestem po drugiej stronie barykady...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 7. Data: 2019-02-27 19:10:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-27 o 14:43, Liwiusz pisze:

    A Ty co? Cnotliwy sprzedawca co klientowi chciałby nieba przybliżyć? ;-)

    PS. Miałem z taką jedną panią do czynienia która zawyżała notorycznie
    cenę choć podobno jej system wszystko wyliczał. Chyba zakrzywiała
    czasoprzestrzeń :-)

  • 8. Data: 2019-02-27 20:27:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-27 17:59, Budzik wrote:

> [...]
    > kasy...
    > To jest dopiero kreatywna ksiegowosc (czytaj: oszustwo)

    Gdzie tu oszustwo?

  • 9. Data: 2019-02-27 21:18:40
    Od: j...@i...pl

    On 27 Feb 2019 16:59:51 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Dzis przyszła kolej na OC i okazało sie ze gdybym dzis kupował cały
    >pakiet OC + AC to zapłaciłbym 1200zł...

    Ale tonic nowego. Zawsze pakiety były tańsze niż OC + AC kupowane
    oddzielnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2019-02-27 21:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Gdzie tu oszustwo?

    Uwazasz ze w ciagu 5 miesiecy uwarunkowania zmieniły sie na tyle zeby
    cena zmieniła sie o 250%?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,