-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Zmieniacie już opony?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1...@i...pl>
<2...@g...com>
<m2dru2$8ng$1@dont-email.me> <1y8lro6b2i30.5fua5ekodket$.dlg@40tude.net>
<m2fob0$i3u$1@dont-email.me>
Date: Sat, 25 Oct 2014 11:09:59 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1414228177 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18079 82.143.187.50:59099
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2281
X-Received-Body-CRC: 1091020247
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547912
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 25 Oct 2014 10:51:50 +0200, dddddddd napisał(a):
> W dniu 2014-10-24 21:07, J.F. pisze:
>> Ale zima, to w rwd chyba lepsze na tyl - i mniejsze ryzyko ze tyl
>> ucieknie na zakrecie, i pod gore latwiej ruszyc.
>
> a w zimie rwd to musi mieć obydwie osie dobre
No, IMO - poslizg przodu latwiejszy do opanowania.
Chociaz kto wie - musialbym wiecej poeksperymentowac.
>>> w fwd też dawałem lepsze na przód - wiem kiedy powinienem jechać wolniej
>>> w zakręcie ze względu na słabe opony na tyle,
>> Wiesz ? zazdroszcze.
> nie mówię że wyczuwam to co do 1km/h, po prostu przy gorszych warunkach
> jeżdżę wolniej
Ja tez profilaktycznie zwalniam, ale nie mowie ze wiem. Na razie sie
udalo ... no, bez wiekszych szkod :-)
A czasem sie czlowiekowi spieszy, albo jedzie tak jak ten z przodu ...
>>> a w krytycznej sytuacji
>>> dużo ważniejsza jest dla mnie droga hamowania i skrętność przednich kół
>> Tylko ze na sniegu jest mniejsze dociazenie przedniej osi i obie osie
>> bardziej rownomiernie hamuja niz na asfalcie.
> ale wynoszenie tyłu łatwo wyczuć i hamulec popuścić
Bez duzego treningu, to smiem twierdzic ze wyczucie przyjdzie za
pozno. Poza tym poslizg przednich tez latwo wyczuc :-P
No i pozlizg tylu moze cie zaskoczyc na zakrecie bez hamulca :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.14 13:13 Cavallino
- 25.10.14 13:15 Cavallino
- 25.10.14 13:46 J.F.
- 25.10.14 14:09 witek
- 25.10.14 14:12 witek
- 25.10.14 19:07 neelix
- 25.10.14 19:23 Leszek Kowalski
- 25.10.14 20:57 J.F.
- 25.10.14 21:39 J.F.
- 25.10.14 21:41 J.F.
- 25.10.14 21:48 neoniusz
- 25.10.14 23:02 Shrek
- 25.10.14 23:26 k...@g...com
- 26.10.14 11:19 Borys Pogoreło
- 26.10.14 13:44 witek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=