  • Data: 2010-09-11 12:56:08
    Temat: Re: Zmiany na gorsze we Fresh
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:i6fmgs$n64$1@news.onet.pl...

    > Jeśli nie odróżniasz słów " za darmo " od "kupisz/płacisz " oraz
    > "dostajesz" od "kupujesz " to
    > przyłączam się do wyrazów współczucia :)

    A to mozena kupic sobie Fresha, korzystac, dzwonic, kupowac pakikiety i
    DOSTAWAC PREZENTY nie wydajac ani grosza?

    > No to szef już zaczął gryźć pazury ze strachu :-DDD

    Na szczescie (dla szefa) nie mam szefa ;)

    > E tam, to raczej wynika z uproszczenia bilingowego systemów. Koszty.
    > Jeśli chce się kogoś czegoś pozbawić to wprowadza się przymus przejścia
    > na ofertę oraz daje odpowiednią marchewkę. Tu możesz do końca wykorzystać
    > pakiety
    > a ewentulne przejście wykonać tuż przed doładowaniem konta. Przymusu nie
    > zauważyłem.

    Nie ma przymusu przechodzenia na nowa oferte, ale dla niektorych jest
    przymus nieprzechodzenia.
    Role wymierzonych luf karabinow pelni wizja utraty zgromadzonych pakietow.

    Pozdrawiam
    SDD