eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana sposobu jazdy?Re: Zmiana sposobu jazdy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <d...@g...com>
    <p86ooh$vtf$7@node1.news.atman.pl> <p86qgu$qma$1@node1.news.atman.pl>
    <b5wmqdd5e04y$.e5ldi0229if5.dlg@40tude.net>
    <p899gc$65g$1@node1.news.atman.pl> <p899qm$5b7$4@node1.news.atman.pl>
    <p89j8b$i42$2@node2.news.atman.pl> <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Date: Wed, 14 Mar 2018 17:42:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 32
    Message-ID: <5aa950e6$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.168.87
    X-Trace: 1521045734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31372 83.26.168.87:56094
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626585
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p8bh1q$a0l$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13-03-2018 o 23:27, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-03-13 o 20:46, Shrek pisze:
    >>> No widzisz. Więc moment na wale silnika nie ma znaczenia, bo sobie
    >>> go skrzynią przerobisz. Jak chcesz się ścigać, to masz trzymać
    >>> silnik na obrotach gdzie masz największą moc - zwykle w okolicach
    >>> odcinki.
    >
    >> Guzik prawda - zależy od silnika. W dieslu dokładnie odwrotnie.

    >W dużej części turbobenzyn również dokładnie odwrotnie.
    >Tak to jest, jak ktoś skończył edukację na wolnossących struclach.

    Ale o czym wy ?

    Jesli nie chodzi o "przyspieszenie" w ogole, tylko o przyspieszenie
    przy konkretnej predkosci v, ktora kierowca akurat jedzie,
    to przyspieszenie a wymaga mocy P=m*a*v.
    Plus to, co na opory idzie.

    I zrozumiale, ze im wieksza moc silnika, tym wieksze przyspieszenie.
    A nie jakis tam moment. Ktory tylko przy ruszaniu jest istotny (do
    piszczenia oponami).

    Gdzies tam jeszcze wchodzi rozpedzanie mas wirujacych silnika i
    skrzyni, co moze spowodowac, ze jedynka wcale nie daje najlepszego
    przyspieszenia.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: