-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <d...@g...com>
<p86ooh$vtf$7@node1.news.atman.pl> <p86qgu$qma$1@node1.news.atman.pl>
<b5wmqdd5e04y$.e5ldi0229if5.dlg@40tude.net>
<p899gc$65g$1@node1.news.atman.pl> <p899qm$5b7$4@node1.news.atman.pl>
<p89j8b$i42$2@node2.news.atman.pl> <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <p8bh1q$a0l$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
Date: Wed, 14 Mar 2018 17:42:12 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5aa950e6$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.168.87
X-Trace: 1521045734 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31372 83.26.168.87:56094
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626585
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:p8bh1q$a0l$...@n...news.atman.pl...
W dniu 13-03-2018 o 23:27, Marek S pisze:
> W dniu 2018-03-13 o 20:46, Shrek pisze:
>>> No widzisz. Więc moment na wale silnika nie ma znaczenia, bo sobie
>>> go skrzynią przerobisz. Jak chcesz się ścigać, to masz trzymać
>>> silnik na obrotach gdzie masz największą moc - zwykle w okolicach
>>> odcinki.
>
>> Guzik prawda - zależy od silnika. W dieslu dokładnie odwrotnie.
>W dużej części turbobenzyn również dokładnie odwrotnie.
>Tak to jest, jak ktoś skończył edukację na wolnossących struclach.
Ale o czym wy ?
Jesli nie chodzi o "przyspieszenie" w ogole, tylko o przyspieszenie
przy konkretnej predkosci v, ktora kierowca akurat jedzie,
to przyspieszenie a wymaga mocy P=m*a*v.
Plus to, co na opory idzie.
I zrozumiale, ze im wieksza moc silnika, tym wieksze przyspieszenie.
A nie jakis tam moment. Ktory tylko przy ruszaniu jest istotny (do
piszczenia oponami).
Gdzies tam jeszcze wchodzi rozpedzanie mas wirujacych silnika i
skrzyni, co moze spowodowac, ze jedynka wcale nie daje najlepszego
przyspieszenia.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.18 22:52 Cavallino
- 15.03.18 13:03 kakmar
- 15.03.18 18:43 Tomasz Pyra
- 15.03.18 21:06 mk4
- 15.03.18 21:42 Marek S
- 15.03.18 21:50 Marek S
- 15.03.18 21:58 Marek S
- 15.03.18 22:09 Marek S
- 15.03.18 22:13 Shrek
- 15.03.18 22:15 Shrek
- 15.03.18 23:41 Tomasz Pyra
- 16.03.18 07:50 Shrek
- 16.03.18 10:20 Tomasz Pyra
- 16.03.18 10:32 Shrek
- 17.03.18 23:08 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=