  • 1. Data: 2009-10-27 13:22:56
    Temat: Zmiana regulaminu w Erze
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Wlaśnie otrzymałem propozycję nowego regulaminu :) ma obowiązywać od 2 stycznia
    2010 roku

    --
    pzdr smoq

  • 2. Data: 2009-10-27 13:46:22
    Temat: Re: Zmiana regulaminu w Erze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Oct 2009 14:22:56 +0100, smoq wrote:
    >Wlaśnie otrzymałem propozycję nowego regulaminu :) ma obowiązywać od 2 stycznia
    >2010 roku

    Co zmienili ?

    J.

  • 3. Data: 2009-10-27 14:11:12
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Co zmienili ?

    I po co o tym gadać?

    Jakub

  • 4. Data: 2009-10-27 14:13:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:11:12 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    > I po co o tym gadać?

    - z ciekawości
    - dla informacji
    - żeby sprawdzić czy przypadkiem ewentualne nowe zapisy nie mają charakteru
    klauzul zabronionych
    i pierdyliard innych powodów.
    Wystarczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-10-27 14:16:27
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    > Co zmienili ?

    W zależności jaką masz umowę podpisaną z nimi - czy przed poprzednią zmianą z
    2007 roku czy po tej zmianie

    Jest tego od groma, ciągle się wczytuję i na razie nie znalazłem nic co by
    pogorszyło moją sytuację w umowie, a nie wynikało ze zmiany prawa telekom ustawą
    z 24.04.2009r więc ten :) był przedwczesny.

    --
    pzdr smoq

  • 6. Data: 2009-10-27 14:49:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Oct 2009 14:11:12 +0000 (UTC), Jakub Danecki wrote:
    >I po co o tym gadać?

    Zeby wiedziec czy przedluzac umowe.

    J.