    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 7 Feb 2015 06:44:10 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana przepisów
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 15:14:17 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > Juz objasniam: Kierowcy masowo przekraczaja predkosc dopuszczona
    > znakami. Zgadza sie? Tak. Byl program spowodowania obnizenia liczby
    > przekraczajacych predkosc o polowe w iles lat, efekt byl zerowy, bylo o
    > tym pare postow wyzej. Liczba osob przekraczajacych predkosc dopuszczana
    > znakami zatem nie tylko nie zmalala, ale nawet wzrosla. I co? Ano wedle
    > teorii powinna isc za tym wieksza ilosc wypadkow. Tymczasem o zgrozo,
    > liczba ta spadla. Fakty nie pasuja do teorii? Tym gorzej dla faktow.

    suszenia 10 metrów przez znakiem z terenem zabudowanym to w miastach szybka jazda
    jest niedopuszczalna, 50/h to bardzo przyzwoita prędkość w mieście. Jak są ulice na
    których można więcej to są znaki dopuszczające większą prędkość. Zatrzymanie na jakiś
    czas to kara dodatkowa. Tacy co o 10 i 20 przekraczają wyłapywani są w miarę
    możliwości. A że możliwości są coraz większe to i skuteczność wyłapywania będzie
    coraz większa. Były czasy ze prawie nie łapali albo dało się wykupić paroma groszami.
    Ale te czasy dawno temu się skończyły.

> [...]
    > Nastawiali FR po 100kzl kazdy, kupili samochody z kamerami pewnie w nie
    > mniejszej cenie, kombinuja i wymyslaja coraz to nowe instytucje,
    > programy wywalania kasy w bloto, a zwykle CB za cene 1 mandatu zalatwia
    > te cale kombinowanie.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    CB do pewnego momentu załatwiało. Kilka razy opisywałem pewne zdarzenie opiszę
    jeszcze raz. Jechałem autobusem z lotniska pod Londynem do Londynu. Autostrada jak
    się patrzy. Autobus jechał chyba z maksymalną dla niego dopuszczalną prędkością. Za
    oknem jedzie ktoś samochodem nie z tej Ziemi. Taka bryka to i z 300 by pociągnęła. I
    kierowca pewno jakiś kapelusz bo cały czas jedzie z prędkością autobusu. Co dziwne
    wszystkie inne samochody też tak jadą. Wytłumaczysz mi ten fenomen? Nie jestem
    globtroterem ale w kilku miejscach w Europie byłem. Wszędzie kierowcy mają już tak
    krótkie smycze i zaciśnięte obroże ze bardziej się nie da. Tylko w Polsce jest cały
    czas bezhołowie. Pamiętam czasy ze jak się jechało pod górkę to się miało gwarancję
    ze z naprzeciwka na własnym pasie nikt się nie pojawi. Dzisiaj chyba było by
    bezpieczniej pod górkę jechać przeciwnym pasem. W Polsce limity prędkości wcale nie
    są złe.