-
X-Received: by 10.140.48.97 with SMTP id n88mr95761qga.35.1423320250650; Sat, 07 Feb
2015 06:44:10 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.48.97 with SMTP id n88mr95761qga.35.1423320250650; Sat, 07 Feb
2015 06:44:10 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.high
winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!hl2no81605
79igb.0!news-out.google.com!q4ni11076qan.0!nntp.google.com!v8no7216741qal.1!pos
tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 7 Feb 2015 06:44:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <mb56je$34f$1@srv.chmurka.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.249.183;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 46.113.249.183
References: <mb3ebi$f8c$1@node1.news.atman.pl> <mb3nsj$gdn$1@srv.chmurka.net>
<2...@g...com>
<mb56je$34f$1@srv.chmurka.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Zmiana przepisów
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 07 Feb 2015 14:44:10 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4521
X-Received-Body-CRC: 1743690765
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2555337
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 7 lutego 2015 15:14:17 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> Powitanko,
>
> > Jesteś w stanie napisać o co Ci chodzi?
>
> Juz objasniam: Kierowcy masowo przekraczaja predkosc dopuszczona
> znakami. Zgadza sie? Tak. Byl program spowodowania obnizenia liczby
> przekraczajacych predkosc o polowe w iles lat, efekt byl zerowy, bylo o
> tym pare postow wyzej. Liczba osob przekraczajacych predkosc dopuszczana
> znakami zatem nie tylko nie zmalala, ale nawet wzrosla. I co? Ano wedle
> teorii powinna isc za tym wieksza ilosc wypadkow. Tymczasem o zgrozo,
> liczba ta spadla. Fakty nie pasuja do teorii? Tym gorzej dla faktow.
>
> > Czy chcesz usprawiedliwić przekraczających prędkość? O ile można by się czepić
suszenia 10 metrów przez znakiem z terenem zabudowanym to w miastach szybka jazda
jest niedopuszczalna, 50/h to bardzo przyzwoita prędkość w mieście. Jak są ulice na
których można więcej to są znaki dopuszczające większą prędkość. Zatrzymanie na jakiś
czas to kara dodatkowa. Tacy co o 10 i 20 przekraczają wyłapywani są w miarę
możliwości. A że możliwości są coraz większe to i skuteczność wyłapywania będzie
coraz większa. Były czasy ze prawie nie łapali albo dało się wykupić paroma groszami.
Ale te czasy dawno temu się skończyły.
>
> I uwazasz, ze masowo zmienisz zwykly rozsadek ludzi, ktorzy jezdza z
> taka predkoscia, jaka im zdrowy rozsadek podpowiada? Jesli przez tyle
> lat nie mozna Cebie jednego nauczyc prawidlowego korzystania z Usenetu?
> Nastawiali FR po 100kzl kazdy, kupili samochody z kamerami pewnie w nie
> mniejszej cenie, kombinuja i wymyslaja coraz to nowe instytucje,
> programy wywalania kasy w bloto, a zwykle CB za cene 1 mandatu zalatwia
> te cale kombinowanie.
>
> Pozdroofka,
> Pawel Chorzempa
> --
> "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
> -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
> ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
> moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
CB do pewnego momentu załatwiało. Kilka razy opisywałem pewne zdarzenie opiszę
jeszcze raz. Jechałem autobusem z lotniska pod Londynem do Londynu. Autostrada jak
się patrzy. Autobus jechał chyba z maksymalną dla niego dopuszczalną prędkością. Za
oknem jedzie ktoś samochodem nie z tej Ziemi. Taka bryka to i z 300 by pociągnęła. I
kierowca pewno jakiś kapelusz bo cały czas jedzie z prędkością autobusu. Co dziwne
wszystkie inne samochody też tak jadą. Wytłumaczysz mi ten fenomen? Nie jestem
globtroterem ale w kilku miejscach w Europie byłem. Wszędzie kierowcy mają już tak
krótkie smycze i zaciśnięte obroże ze bardziej się nie da. Tylko w Polsce jest cały
czas bezhołowie. Pamiętam czasy ze jak się jechało pod górkę to się miało gwarancję
ze z naprzeciwka na własnym pasie nikt się nie pojawi. Dzisiaj chyba było by
bezpieczniej pod górkę jechać przeciwnym pasem. W Polsce limity prędkości wcale nie
są złe.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.15 17:05 J.F.
- 07.02.15 22:43 Tomasz Pyra
- 07.02.15 23:57 J.F.
- 08.02.15 01:31 Tomasz Pyra
- 08.02.15 02:18 k...@g...com
- 08.02.15 09:02 Cavallino
- 08.02.15 09:15 cef
- 08.02.15 19:07 Tomasz Pyra
- 08.02.15 20:19 cef
- 10.02.15 07:19 J.F.
- 10.02.15 13:16 robot
- 12.02.15 11:24 Gotfryd Smolik news
- 13.02.15 01:45 Tomasz Pyra
- 13.02.15 03:04 k...@g...com
- 13.02.15 07:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=