  • Data: 2015-02-08 01:31:58
    Temat: Re: Zmiana przepisów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Feb 2015 23:57:09 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    OSNAPOS&NrPos=86&NrKadencji=7

    > To bedzie pkt 1 porzadku
    >
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr
    =2586
    > oraz 2169, 2169A 2182 2864
    >
    > Ale te glosowania to chyba nad poprawkami byly.

    Faktycznie ten 2864 mi się schował, bo jakoś tak dziwnie skatalogowany
    jest.

    W każdym razie napisane jest że policjant zatrzyma prawo jazdy zawsze jak
    ujawni przekroczenie o więcej niż 50km/h.

    Czyli bez znaczenia czy Iskra czy nie Iskra i czy kierujący ma jakieś
    obiekcje co do faktu przekroczenia prędkości - prawo jazdy zostanie
    zatrzymane i jak rozumiem mandatu nie będzie, bo sprawa i tak trafi do
    sądu.

    Sąd w ciągu kilku, góra kilkudziesięciu miesięcy wyda jakiś wyrok i wtedy
    może prawo jazdy oddać, albo nie.

    Czyli jednak kamera niewiele pomoże - żeby nie ryzykować trzeba by chyba
    zakłócać te ich radary. Chociaż Iskra może nie być taka prosta do
    zakłócenia skoro nie mierzy prędkości tylko ją losuje ;)