    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana przepisów
    Date: Sat, 07 Feb 2015 15:14:14 +0100

    Powitanko,

    > Jesteś w stanie napisać o co Ci chodzi?

    Juz objasniam: Kierowcy masowo przekraczaja predkosc dopuszczona
    znakami. Zgadza sie? Tak. Byl program spowodowania obnizenia liczby
    przekraczajacych predkosc o polowe w iles lat, efekt byl zerowy, bylo o
    tym pare postow wyzej. Liczba osob przekraczajacych predkosc dopuszczana
    znakami zatem nie tylko nie zmalala, ale nawet wzrosla. I co? Ano wedle
    teorii powinna isc za tym wieksza ilosc wypadkow. Tymczasem o zgrozo,
    liczba ta spadla. Fakty nie pasuja do teorii? Tym gorzej dla faktow.

    > Czy chcesz usprawiedliwić przekraczających prędkość? O ile można by się czepić
    suszenia 10 metrów przez znakiem z terenem zabudowanym to w miastach szybka jazda
    jest niedopuszczalna, 50/h to bardzo przyzwoita prędkość w mieście. Jak są ulice na
    których można więcej to są znaki dopuszczające większą prędkość. Zatrzymanie na jakiś
    czas to kara dodatkowa. Tacy co o 10 i 20 przekraczają wyłapywani są w miarę
    możliwości. A że możliwości są coraz większe to i skuteczność wyłapywania będzie
    coraz większa. Były czasy ze prawie nie łapali albo dało się wykupić paroma groszami.
    Ale te czasy dawno temu się skończyły.

    I uwazasz, ze masowo zmienisz zwykly rozsadek ludzi, ktorzy jezdza z
    taka predkoscia, jaka im zdrowy rozsadek podpowiada? Jesli przez tyle
    lat nie mozna Cebie jednego nauczyc prawidlowego korzystania z Usenetu?
    Nastawiali FR po 100kzl kazdy, kupili samochody z kamerami pewnie w nie
    mniejszej cenie, kombinuja i wymyslaja coraz to nowe instytucje,
    programy wywalania kasy w bloto, a zwykle CB za cene 1 mandatu zalatwia
    te cale kombinowanie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa