  • Data: 2019-01-06 19:55:13
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-03 o 22:05, Cavallino pisze:

    > No właśnie - Kia jak na razie robi wszystko jak należy, czego o MB od
    > wieeelu lat nie można powiedzieć.

    To właśnie przewaga wschodzących marek bo muszą zaoferować coś więcej by
    zaistnieć. Aczkolwiek nie jestem przekonany co do ich sportowych modeli.
    Póki co mentalnie. Może okazać się, że w porównaniu z MB będą one
    droższe w utrzymaniu.

    > 1 sztuka to wysyp?
    > Reszta to demówki, które tradycyjnie sprzedaje się po roku...

    A jak to poznałeś?

    > Obstawiam, że w Kia jest ich procentowo więcej.

    Hmmm... nie wiem czy to właściwe porównanie ale w Nubirze tak nie było.
    Wątpię też by do Stingera pasowało coś od Sportage czy Optimy.

    > Gdzie Ty masz ten wysyp?
    > Porównaj go ilościowo z innymi modelami w tej cenie, bo ja go nie widzę.

    Stop! Z innymi modelami w dowolnej cenie - jeśli już porównywać. Bo
    zaraz dojdziemy do wniosku, że porównywać należy z innymi modelami
    innych marek niż Kia, które nazywają się Stinger :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek