  • Data: 2019-01-07 16:00:31
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 13:09:09 UTC-6 użytkownik Marek S napisał:

    > Eeee - nie rozumiem w czym jestem niekonsekwentny?

    > Nooo... na Otomoto wszystkie na dzień dzisiejszy są w automacie. Nie
    > bardzo rozumiem do czego zmierzasz?

    Tam wyzej pisales ze automaty sa w mocnych autach lepsze/trwalsze.
    A tu zaczynasz szukac dziury w kiepskich skrzyniach.
    Zdecyduj sie.

    > Zgoda. Pytanie co konkretnie znaczy "prędzej" skoro w moim aucie, wcale
    > nie takim słabym (przypomnę: 270KM), po kilku latach po rozebraniu
    > skrzyni nic nie było w niej do robienia poza konsekwencjami parkowania
    > przez rok (odpadły okładziny z górnej części tarczek, które nie były
    > zanurzone w oleju). Przypuszczam, że przekładnie dotrwają okresu miliona
    > km lub złomowania auta.

    Optymista jestes. W kazdym miejscu gdzie amerykanie dyskutuja auta narzekaja na
    skrzynie.
    Najlepsze okreslenie jakie znalazlem to takie ze jakis producent/model skrzyni jest
    ok i nie pada szybko. Ale w domysle jest zaznaczone ze skrzynia jest elementem
    eksploatacyjnym, jak klocki hamulcowe.

    To zupelnie inny obraz tego co panuje u nas. U nas skrzynie manualne w autach do
    150-200KM sa bezobslugowe, bez awaryjne. Praktycznie nie istnieja w swiadomosci
    zwyklego uzytkownika. Oczywiscie czasem sie psuja ale jest to tak rzadkie ze nikt sie
    tym nie przejmuje.

    Zupelnie inaczej niz w przypadku automatow.

    > Jeśli skrzynia i przeniesienie napędu wytrzymają pół miliona km, to mi
    > pasuje. Przypuszczam, że dużo prędzej go sprzedam niż osiągnę takie
    > przebiegi.

    Zycze ci aby wytrzymalo.
    Ale zasmuce cie. Moze sie okazac nierealne. Opinie zza wody mowia ze ani amerykanskie
    automaty nie sa trwale, ani europejskie.
    Azjatyckie broni jako tako toyota, reszta sie zbytnio nie wybija.

    Ale juz ci o tym pisalem wiec chyba niepotrzebnie sie produkuje i powtarzam. :)

    Zycze ci zeby ci jezdzilo dobrze co bys nie kupil.