  • Data: 2019-01-07 18:59:57
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Nie, ale porownywanie tych dwu aut jest nieco bez sensu.

    nieco? :)))

    > No i nie bylbym pewny czy skrzynia mustangowa bedzie tak trwala jak
    > mercedesiana. O trwalosci skrzyni w r8 nie wiem nic. Ale nie sadze
    > aby byla jakos mitycznie trwala. Zreszta r8 sie nie kupuje coby
    > "plynac spokojnie autostrada w kierunku zachodzacego slonca" Jakby
    > Marek S mial kupic r8 to mysle ze nie bylo by to auto po statecznym
    > biznesmenie dojezdzajacym do pracy tylko w niedziele. Ergo, cholera
    > wie jak z jego awaryjnoscia.

    Ale to tylko była moja uwaga do uwagi kolegi ze jak Marek chce coś
    trwałego to ma kupić mustanga.
    Tak jakby mustang słynał z trwałosci.

    > Wiem, takie nieco fandzolenie w maglu ale te trzy auta ktore sie w
    > tej galazce watku pojawily (mustang, mercedes jakis i r8) to kazde z
    > innej bajki.
    >
    > Kazde ciekawe ale nijak nie maja wspolnego mianownika poza tym ze sa
    > zrywniejsze od zwyklego auta dla ludu.

    Dokładnie.
    Bo ja sie w ogole nie wypowiadałem w temacie "auto dla Marka" a li tylko
    i wyłacznie w temacie "trwały mustang"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,