eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechaników › Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl> <puqase$1kj6$1@gioia.aioe.org>
    In-Reply-To: <puqase$1kj6$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Wed, 12 Dec 2018 17:00:19 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 54
    Message-ID: <5c1130cd$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.176.63
    X-Trace: 1544630478 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 487 83.26.176.63:50485
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645855
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:puqase$1kj6$...@g...aioe.org...
    W dniu 2018-12-11 o 22:58, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-12-11 o 20:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >>>> 1. Auto posiada dwie turbiny więc przypuszczam, że można
    >>>> spodziewać się finansowych efektów specjalnych. W swoim życiu już
    >>>> 3x turbinę zajechałem. Żadna nie dotrwała 200-250 tys. km
    >>
    >>> Pora nauczyć się jeździć :-)
    >
    >> Czekałem na ten komentarz :-)
    >> No to jak mistrzowie turbiny jeździcie? Co robicie więcej niż ja? A
    >> ja robię to:

    A ja ... nic nie robie :-)
    Choc prawde mowiac ... ostatnie diesle to 200kkm mialy jak je
    kupowalem :-)


    >> 1. Olej zmieniam co 15 tys. w dieslu i co 25 tys w benzynie.

    No jakos tak.

    > 2. Filtry powietrza częściej.

    Widac za czesto ... musze sprawdzic kiedy zmienialem :-)

    > 3. Na zimnym silniku zawsze delikatnie przyspieszam. Przez pierwsze
    > 15 minut tak czynię.

    To moze od tego ...

    > 4. Po ostrzejszej jeździe zawsze daję ochłonąć turbinie (ok 3
    > minuty) zanim wyłączę silnik.

    Poza tankowaniem na autostradzie to w zasadzie nie ma potrzeby - ruch
    uliczny i tak jej da odpoczas.

    > Co zatem robię źle?
    > W jednym przypadku turbina się zatarła i wyrwało łopaty. W drugim

    Dziwne jakies. zatarcie by tak gwaltownie zatrzymalo, ze lopatki
    bezwladnosc urwala ?

    > zapiekła się zwrotnica spalin więc sfajczył się siłownik
    > elektroniczny (nie jest sprzedawany oddzielnie). W trzecim przypadku
    > ujawniła się wada kolektora spalin, oderwał się spaw wewnętrzny i
    > centymetrowej długości kawałek metalu powyginał łopaty turbiny.
    > Więc teraz pytam: jak lepiej jeździć by takie rzeczy się nie działy?

    Mniej gazu ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: