eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmiana auta - pytanie do mechanikówRe: Zmiana auta - pytanie do mechaników
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Wed, 12 Dec 2018 07:46:39 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 33
    Message-ID: <puqase$1kj6$1@gioia.aioe.org>
    References: <pumkd3$smh$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pupbu7$mla$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: JWf890v3mSTvKbVxDCxncw.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645835
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-12-11 o 22:58, Marek S pisze:
    > W dniu 2018-12-11 o 20:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >
    >>> 1. Auto posiada dwie turbiny więc przypuszczam, że można spodziewać
    >>> się finansowych efektów specjalnych. W swoim życiu już 3x turbinę
    >>> zajechałem. Żadna nie dotrwała 200-250 tys. km
    >>
    >> Pora nauczyć się jeździć :-)
    >
    > Czekałem na ten komentarz :-)
    > No to jak mistrzowie turbiny jeździcie? Co robicie więcej niż ja? A ja
    > robię to:
    >
    > 1. Olej zmieniam co 15 tys. w dieslu i co 25 tys w benzynie.
    > 2. Filtry powietrza częściej.
    > 3. Na zimnym silniku zawsze delikatnie przyspieszam. Przez pierwsze 15
    > minut tak czynię.
    > 4. Po ostrzejszej jeździe zawsze daję ochłonąć turbinie (ok 3 minuty)
    > zanim wyłączę silnik.
    >
    > Co zatem robię źle?
    >
    > W jednym przypadku turbina się zatarła i wyrwało łopaty. W drugim
    > zapiekła się zwrotnica spalin więc sfajczył się siłownik elektroniczny
    > (nie jest sprzedawany oddzielnie). W trzecim przypadku ujawniła się wada
    > kolektora spalin, oderwał się spaw wewnętrzny i centymetrowej długości
    > kawałek metalu powyginał łopaty turbiny.
    >
    > Więc teraz pytam: jak lepiej jeździć by takie rzeczy się nie działy?
    >

    Ja tam zmieniam olej co 10kkm maksymalnie. No ale ja tylko HDI'kiem
    jeźdzę i turbina przy 240kkm licznikowo ma się bardzo dobrze

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: