  • Data: 2012-09-07 22:39:32
    Temat: Re: Zmiana VID i PID na karcie WiFi USB
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    free <f...@f...orh> napisał(a):
    > Tu, akurat, nie.

    Bo? Z resztą nie ważne, nie chcesz powiedzieć - nie dostaniesz odpowiedzi,
    nie mój problem.

    > A ja nie lubię jak baran. Po najmniejszej linii oporu.

    Linii najmniejszego oporu jak już :)

    > Nawet, jak mi ktoś podpowie to jest to nauka.

    Jak Ci ma podpowiedzieć, skoro utrudniasz udzielenie odpowiedzi? Nie dość,
    że nie chcesz powiedzieć po co Ci to, to nawet nie podałeś modelu karty? To
    też jest tajne? Z fusów ani szklanej kuli nie będziemy tego zgadywać.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/