    Date: Thu, 16 Sep 2010 13:21:15 +0200
    From: krzysiek82 <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)

    W dniu 2010-09-16 13:14, Przembo pisze:
    > Jeśli faktycznie chcesz mieć dobrą baze to najlepsza opcja to
    > wyczyszczenie nadwozia do gołego metalu, wymiana blach zatakowanych
    > przez ruda i dalej zabezpieczenie i złożenie całości.

    prawda jest taka jakbym miał usunąć wszystko co jest zaatakowane przez
    rudą to bym został z dachem tylko.

    > Sam przy każdej sposobności objeżdzasz każdego, jak na Twoje wyczyny nie
    > masz na co narzekać.

    ale chyba nie robię tego w tak prymitywny sposób jak inni?

    > Problemem nie są radykalne poglądy tylko poczucie własnej wyższości
    > które rzecz jasna okazujesz na każdym kroku.

    pozwolę się nie zgodzić z tym stwierdzeniem, nie mam poczucia wyższości
    prezentuje jedynie moje zdanie.

    > Dziwne jest to, że ktoś kto ma innych gdzieś i we wszystkich widzi w
    > najlepszym razie oszustów, oczekuje od tych samych ludzi czegoś
    > konstruktywnego.

    bo jak nie raz pytałem w tłumie znajdzie się czasami ktoś z kim można
    normalnie porozmawiać.

    Nie jeden Ci już pisał że niepotrzebnie się męczysz w
    > tym podłym narodzie...

    ja się nie męczę po prostu smutno mi, że Polska jest pogrążana przez
    swój naród. Chociażby z szacunku dla walczących o wolność naszego kraju
    wypadałoby coś zmienić na plus. Ja nie umiem i nie lubię żyć fikcją i
    nieudolnym retuszem, jeśli widzę, że coś jest do bani to o tym pisze.

    --
    krzysiek82