  • 21. Data: 2010-11-26 13:37:51
    Temat: Re: Złote czasy dla kapeluszników nadchodzą
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 26 Nov 2010 10:36:32 +0100, Cavallino napisał(a):

    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,8718499,Volvo_rozpoczy
    na_testy__drogowych_pociagow_.html

    > Wreszcie będą mogli podczas podróży zająć się czym innym niż powodowaniem
    > zagrożenia na drodze, cała banda pojedzie grzecznie za tirem, zamiast
    > blokować lewy pas.
    > Więc są i plusy dla tych, co to lubią kierować autem.

    Jeszcze taka uwaga co do samej animacji - wszystkie te ikonki: muzyka,
    jedzenie, kawka, telefon, laptop, książka - zdarzało mi się "mieć" nad
    swoim autem, czyli korzystać w czasie prowadzenia. Z zatrzeżeniem, że z
    książki i laptopa w korku - gdzie wprowadzenie takich pociągów także
    przyniosłoby znaczne korzyści, w korkach marnuje się ogromną ilość czasu.

    Nie ma ikonki Zzzzz...., drinka oraz serduszek :) To wszystko w wersji 2.0
    ;)

  • 22. Data: 2010-11-26 13:45:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Tak szczerze, to ja tez chetnie dolacze sie do takiego konwoju. Zamiast
    > marnowac 3 godziny na podziwianie nawierzchni autostrady, poczytam sobie
    > ksiazke, wypije kawe i podrapie po jajkach.
    >
    > Przyjemnosc z jazdy to ja czerpie na pustych, gorskich drogach albo placu
    > obstawionym pacholkami, a nie na toczeniu sie z miejsca na miejsce.

    Zgadzam się, jazda po autostradzie jest nudna jak mało co. Co innego nasze
    DK. Zawsze można powyprzedzać, ten ryk silnika przy tym, potem hamowanie,
    czasami jazda na czołówke bo ktoś wyjechał i trzeba uciekac na pobocze,
    remonty. objazdy - to jest dopiero jazda :) Pisałem trochę serio - nie lubię
    autostrad jesli nie mam do pokonania więcej jak 150 km.

  • 23. Data: 2010-11-26 13:51:13
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > A jaki sens lotu samolotem, ktory komputery prowadza przez wiekszosc
    > czasu? Bojkotujesz rejsy i kupiles sobie cessne?

    > Przejedz sie 10 kilometrow za dymiacym ikarusem, kiedy juz bedziesz w
    > stanie zlapac oddech, wroc i napisz jeszcze raz cos na temat ekologii.

    Trochę jeżdżę, ale w odróżnieniu od Ciebie mam szczęście za takimi
    dymiącymi nie jeździć

  • 24. Data: 2010-11-26 13:56:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > remonty. objazdy - to jest dopiero jazda :) Pisałem trochę serio - nie
    > lubię autostrad jesli nie mam do pokonania więcej jak 150 km.

    A ja lubię, a raczej wolę się przemęczyć 5 godzin na autostradzie, niż to
    samo przejechać w 10 po zwykłej drodze.
    Zwłaszcza że takie odcinki pokonuję zazwyczaj podczas urlopu, więc może to
    oznaczać oszczędność rzędu 1 noclegu po drodze.
    Te zaoszczędzone 5 h wolałbym przeznaczyć na zwiedzenie czegoś po drodze,
    albo zatrzymanie się w jakichś termach.

  • 25. Data: 2010-11-26 14:04:12
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lis, 13:45, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Zgadzam si , jazda po autostradzie jest nudna jak ma o co. Co innego nasze
    > DK. Zawsze mo na powyprzedza , ten ryk silnika przy tym, potem hamowanie,
    > czasami jazda na czo wke bo kto wyjecha i trzeba uciekac na pobocze,
    > remonty. objazdy - to jest dopiero jazda :) Pisa em troch serio - nie lubi
    > autostrad jesli nie mam do pokonania wi cej jak 150 km.

    E tam DK, płatny odcinek na kraków to jest dopiero przeżycie ;)
    A co do ryku silnika, hamowania itp to ja wolę jazdę w ciężkich
    warunkach zimowych ;) nie ma to jak biała droga, mróz, zamarzający
    płyn do szyb niskiej jakości i wjazd/zjazd z jakiejś górki w Beskidach/
    Tatrach ;-)

  • 26. Data: 2010-11-26 14:06:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mateusz" <m...@g...com> wrote in message
    z.googlegroups.com...

    > A masz w tym wypadku jakąś alternatywę ? przecież nie będziesz robił
    > licencji pilota ;)

    No jak to nie, mam zaufac tym cholernym komputerom? :)

    > w Katowicach jest jeszcze masa takich ikarusów, nie stanowią dla mnie
    > kompletnie żadnego problemu - za wczasu włączam obieg wewnętrzny i
    > tyle.

    A w LA czy chinach ludzie chodza w maskach, bo oddychac sie nie da. Ciekawe,
    czy tez uwazaja ekologie za idiotyzm.

    > A ja zawszę jak jadę to mi dobrze ;-) Nawet w korku po pracy w piątek
    > przy dobrej pogodzie lubię postać (byle nie za długo) i odpalić
    > papierosa ;)

    Albo masz bardzo nudne zycie, albo nieskonczenie wiele czasu, ze wolisz je
    spedzac w korku zamiast nad dobra ksiazka. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-11-26 14:06:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

    > Trochę jeżdżę, ale w odróżnieniu od Ciebie mam szczęście za takimi
    > dymiącymi nie jeździć

    Pewnie dlatego, ze ci wszyscy durni ekolodzy od lat wprowadzaja kolejne
    normy emisji, katalizatory i inne szatanskie wymysly ograniczajace biednych
    kierowcow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-11-26 14:11:12
    Temat: Re: Z?ote czasy dla kapeluszników nadchodz?
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-11-26 12:30, PH pisze:

    > po co ktoś miałby robić takie PJ? dla prestiżu??

    Kasa misiu, kasa ;)
    To jest dodatkowa kategoria PJ, którą trzeba obwarować przepisami,
    zaprojektować dokument, wydrukować, zaprojektować kurs i egzamin,
    przeprowadzić je, dostosować system informatyczny... Już tam w tej
    Brukseli głupki nie siedzą ;)
    A posiadanie takich uprawnień będzie obowiązkowo dodawane do jakiegoś
    świadectwa kwalifikacji, czy świadectwa na przewóz rzeczy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2010-11-26 14:20:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 13:10, kamil pisze:
    (...)
    > Przejedz sie 10 kilometrow za dymiacym ikarusem, kiedy juz bedziesz w
    > stanie zlapac oddech, wroc i napisz jeszcze raz cos na temat ekologii.

    Kiedy miałeś okazję jechać 10 kilometrów za dymiącym ikarusem?

    (...)

  • 30. Data: 2010-11-26 14:25:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > W dniu 2010-11-26 13:10, kamil pisze:
    > (...)
    >
    > Kiedy miałeś okazję jechać 10 kilometrów za dymiącym ikarusem?

    Dzieki glupim normom eko, jakies 20 lat temu.

    EKOLODZY DO GAZU, JP na 100%, UWOLNIC KRASNALE OGRODOWE
    !!!!!JEDENJEDEN!!!!JEDEN!!!

    Pozdrawiam
    Kamil