  • 521. Data: 2011-09-29 12:19:09
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:37, Marcin N wrote:

    > Otóż to. Dlaczego UE nie wprowadzi obowiązku jedzenia zupy łyżką?
    > Przecież to byłoby pożądane, bo statystyka poparzeń dłoni jedzących
    > rękami by się poprawiła...
    >
    > Chwila... ludzie i tak jedzą łyżką! Niesamowite! Poradzili sobie bez
    > polityków? Cud!

    Ty tak poważnie, czy piłeś coś?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 522. Data: 2011-09-29 12:19:31
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 11:00:57 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Przeszczep serca w prywatnej klinice świadczącej usługi dla twoich
    >innych ludzi kosztuje więcej, niż przeciętny Kowalski przez całe życie
    >zarobi. Chcesz, żeby dziecko Kowalskiego umarło, ponieważ nie stać go na
    >operację?

    Musimy się pogodzić z tym, że nie każdą terapię da się zastosować
    każdemu i za każdą cenę.
    W obecnym systemie operacja za tę cenę (śmiem twierdzić, że zawyżoną w
    stosunku do ceny, gdyby NFZ konkurowało z innymi ubezpieczycielami)
    jest przeprowadzana, a jej koszt ponosi 10 Nowaków pracując na nią
    przez całe swoje życie (skoro składka NFZ to prawie 10% dochodu, to
    chyba obliczenie jest prawidłowe?).

    Czy to jest słuszne, żeby życie dziecka Kowalskiego ratowano kosztem
    owoców pracy Nowaków, która im odebrano? Ja uważam, że nie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 523. Data: 2011-09-29 12:20:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 22:51, z wrote:

    > Napisz co jest dla Ciebie ważne i jakimi działaniami chcesz to osiągnąć.
    > Przecież coś w tej głowie musi siedzieć i nie piszesz tych wszystkich
    > postów dla jaj.

    Ja dbam o dobro siebie i najbliższych. Jeśli mam kupić im żarówkę
    energooszczędną, nie będę zamiast iść z dzieckiem na spacer jeździł dwa
    dni w poszukiwaniu normalnej. Proste.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 524. Data: 2011-09-29 12:21:15
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 11:01:59 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >I każdy tę polisę wykupi? Żyjesz w jakiejś utopinjen wiosce smerfów chyba.

    Na pewno nie. Być może część z nich spowoduje nawet wypadki. Być może
    AC będzie bardziej popularne, a ubezpieczyciele po wypłacie
    odszkodowania będą takiego sprawcę "skubali" przez lata? Kto wie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 525. Data: 2011-09-29 12:23:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/09/2011 11:21, Jarek Andrzejewski wrote:

    > Na pewno nie. Być może część z nich spowoduje nawet wypadki. Być może
    > AC będzie bardziej popularne, a ubezpieczyciele po wypłacie
    > odszkodowania będą takiego sprawcę "skubali" przez lata? Kto wie.

    I dlaczego Kowalski ma cierpieć, bo nieubezpieczony połamał mu nogi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 526. Data: 2011-09-29 12:24:02
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "kamil"

    > Sam lecz dzieci, bo lekarz to przecież idiota.

    Żebyś się jeszcze kolego nie ździwił, życzę Ci z całego serca, abyś nie
    miał moich doświadczeń w tym względzie.

  • 527. Data: 2011-09-29 12:27:08
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Sep 2011 11:23:56 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >I dlaczego Kowalski ma cierpieć, bo nieubezpieczony połamał mu nogi?

    ależ nie ma cierpieć (poza oczywiście bólem złamanych nóg, ale na to
    OC nie pomaga).
    Przecież Kodeks Cywislny będzie obowiązywał nadal i nieubezpieczony
    będzie zobowiązany odszkodowanie zapłacić. Podobnie jak jest teraz,
    gdy ów nie ma OC lub prowadził "pod wpływem".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 528. Data: 2011-09-29 12:30:02
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 12:04, kamil pisze:

    > Słyszałeś o elektrowniach wiatrowych czy wykorzystujących energię fal?
    > Tam odpadów nie ma.

    Skoro elektrownie wiatrowe są takie cacy, to dlaczego 10% prądu
    produkowanego z wiatru powoduje podniesienie ceny prądu o 100%?
    Takie są wyliczenia fachowców, które widziałem w necie.

  • 529. Data: 2011-09-29 12:31:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > będzie zobowiązany odszkodowanie zapłacić. Podobnie jak jest teraz,
    > gdy ów nie ma OC lub prowadził "pod wpływem".

    Co w przypadku jeśli nie będzie miał z czego zapłacić?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 530. Data: 2011-09-29 12:32:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro elektrownie wiatrowe są takie cacy, to dlaczego 10% prądu
    > produkowanego z wiatru powoduje podniesienie ceny prądu o 100%?

    Wiatrak pewnie więcej kosztuje w przeliczeniu na jednostkę energii którą
    produkuje.