  • 511. Data: 2011-09-29 12:01:59
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 21:01, Jarek Andrzejewski wrote:

    > nie. Zapłaciłby zapewne mój ubezpieczyciel, u którego wykupiłbym
    > nieobowiązkową polisę.
    > Akurat OC kupowałbym nawet, gdyby nie było obowiązkowe, choćby
    > dlatego, że potencjalna strata może być bardzo duża i zrujnowałaby mi
    > życie.

    I każdy tę polisę wykupi? Żyjesz w jakiejś utopinjen wiosce smerfów chyba.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 512. Data: 2011-09-29 12:04:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 18:56, Andrzej Lawa wrote:

    > Na elektrownię też zakładasz balonik?

    Poniekąd tak, słyszałeś o filrach? Wyłapywaniu i utylizowaniu odpadów
    stałych?

    Słyszałeś o elektrowniach wiatrowych czy wykorzystujących energię fal?
    Tam odpadów nie ma.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 513. Data: 2011-09-29 12:06:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 18:55, Andrzej Lawa wrote:

    > Czyli, panie teoretyk?

    Czyli wiatrowe czy turbiny pod powierzchnią oceanów? Są kraje
    pokrywające już znaczną cześć zapotrzebowania na energię w ten sposób i
    planujące pokryć 100% w ciągu najbliższych kilku dziesięcioleci.

    > A co zrobisz z odpadami?

    Nie wydmucham pod szkołami, tak jak to robią samochody.

    > No i zanieczyszczenia powstają jeszcze przy okazji kopania nowych surowców.

    Które można utylizować, bądź składować w bezpieczny sposób.

    > Tia, składowanie CO2 z elektrowni... Co jeszcze wymyślisz?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_capture_and_stor
    age

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 514. Data: 2011-09-29 12:08:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 19:02, Artur Maśląg wrote:

    > Czyli źródła odnawialne, które są popularne i średnio skuteczne.

    Mało skuteczne?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_Ice
    land

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renewable_energy_in_Nor
    way

    http://www.guardian.co.uk/environment/2006/feb/08/fr
    ontpagenews.oilandpetrol

    To są całe kraje już dzisiaj utrzymujące się w większości z "mało
    skutecznych" odnawialnych źródeł energii.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 515. Data: 2011-09-29 12:11:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 19:03, Andrzej Lawa wrote:

    > Strzelasz ślepakami. W wielu kontekstach ;->

    Jak na razie to ty nie potrafisz ani jednej ze swoich tez udowodnić
    Andrzejku, i to nie jest jedyny temat, w którym tak się kompromitujesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 516. Data: 2011-09-29 12:13:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 19:05, Andrzej Lawa wrote:

    > Metodę nakazowo-zakazową już przerabialiśmy w niedawnej historii. Jakoś
    > się nie sprawdziła.
    >
    > Generalnie twoje podejście do życia sprowadza się do jednego: chcesz,
    > żeby ktoś myślał za ciebie. Typowe podejście tępawego leminga.

    Ty zaś prezentujesz typowe podejście osobnika, który uważa że zna się na
    wszystkim wyśmienicie, od zdrowia po globalne ocieplenie.

    Ja nie udaję eksperta w tych dziedzinach, nie studiowałem ich przez
    -naście lat, nie spędzam połowy zycia w labolatorium i ja nie planuję
    pouczać ludzi, którzy to robią, jak mają wykonywać swoją pracę.

    Ty i tobie podobni niech lepiej pozostaną przy poprawianiu wyników
    polskiej reprezentacji i rozwiązywaniu tajemnic katastrof lotnicznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 517. Data: 2011-09-29 12:14:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:31, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Czekaj no czekaj, czy to nie ta sama Europa którą się tak zachwycasz
    > zgotowała nam ten los?

    Wiem, wiem, spiski, rozbiory, jałta i wogóle.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 518. Data: 2011-09-29 12:15:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 19:09, Andrzej Lawa wrote:

    > .....wirtualną.
    >
    > Bądź posłuszny...
    > Nie kwestionuj autorytetów...
    > Konsumuj...
    > Śpij...

    Pouczaj kadrę piłkarską
    Rozwiązuj tajemnice smoleńskie
    Patrz mechanikowi na ręce
    Sam lecz dzieci, bo lekarz to przecież idiota.

    Ot, Polska.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 519. Data: 2011-09-29 12:16:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 23:59, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Niemożność wyprodukowania wszystkich użytkowanych dóbr osobiście.
    > Nie da się, można się zająć tylko niektórymi, dlatego nie mam
    > wglądu w dane dotyczące fabryk żarówek i fabryk lamp
    > fluorescencyjnych.

    Nie o to pytałem. Pytałem o wyliczenie ilości odpadów wyprodukowanych w
    danym procesie, do tego nie potrzeba fabryki na zapleczu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 520. Data: 2011-09-29 12:17:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 23:17, AZ wrote:

    > Przestan pieprzyc. Pojedz do Szwecji, willa a pod nia 15 letnie Volvo a
    > obok Harley na niedzielne przejazdzki. Daleko do Twojego idealu stamtad
    > nie ma a jednak Ci ludzie jeszcze potrafia myslec.

    Jak to potrafią myśleć? Przecież tam jest straszny socjalizm, alkoholu
    nie kupisz w niedzielę, podatki ogromne, no jak tak można!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net