  • 341. Data: 2011-09-28 16:20:45
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > Ale nie chcę wybierać jakiegoś (za przeproszeniem) oszołoma, tylko
    > dlatego, że inni się nie wywiązali...

    Pat? Chyba, że chcesz jeszcze raz dać szansę...

  • 342. Data: 2011-09-28 16:24:28
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    > A głosowanie na kogokolwiek poza zwycięzcą nie jest takim samym
    > marnowaniem głosu?

    W wyborach do sejmu i senatu nie ma jednego zwycięzcy.

    > Pozostanie pytanie: jak przed wyborami ustalić, kto wygrał?
    > Nie zaszkodzi też przypomnieć, że JKM był już posłem,

    W ramach innej ordynacji, gdy nie było progu wyborczego.

    > a ostatnio uzyskał czwarty wynik w wyborach prezydenckich.

    Z jakim wynikiem, przypomnij łaskawie, demagogu. I sprawdź wyniki
    również w innych wyborach na przestrzeni 20 lat.

    > Trudno więc twierdzić, że kandydaci wolnorynkowi "nie mają absolutnie
    > żadnych szans".
    > Oczywiście rozumiem, że Twoim celem może być zwiększanie szans innych,
    > bardziej popularnych partii, ale to mnie nie skłoni, by przyznać Ci
    > rację, że głosowanie w zgodzie ze swoimi poglądami jest marnowaniem
    > głosu.

    Jest równoznaczne z oddaniem głosu nieważnego. Tylko marnujesz czas.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 343. Data: 2011-09-28 16:26:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale to jest populistyczna utopia.
    > Przepisy BHP też zlikwiduje? Obowiązek zakładania odzieży ochronnej, kaski
    > na budowach itp.? No chyba musi być konsekwentny w tym co głosi prawda?

    DoQ, plizz. Chcesz mi powiedzieć że pasy zapinasz bo musisz? I że w pobliżu
    nie wiem czego, załóżmy że materiałów promieniotwórczych, w odpowiednim
    kombinezonie będziesz naginał tylko z tego powodu, że będziesz musiał?
    A nowy samochód umyjesz szczotką drucianą? Przecież nie ma zakazu, stracisz
    tylko gwarancję. Jest zalecenie jak myć, zakazu szczotki drucianej nie ma.

  • 344. Data: 2011-09-28 16:27:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 16:16:18 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    /.../
    >Warto zwrócić uwagę na tlenek węgla, którego jest blisko 3x mniej.

    przyznam się, że nie wiem: w czym tlenek węgla jest szkodliwy dla
    środowiska?

    Znalazłem jedynie wpływ na krew, ale nie wiem, czy auta są w stanie
    zwiększyć go do niebezpiecznego poziomu.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tlenek_w%C4%99gla#Szkod
    liwo.C5.9B.C4.87

    W tym samym źródle jest informacja, że atmosfera sama się oczyszcza z
    tego gazu wskutek docierającego promieniowania UV.

    Jeśli CO jest w powietrzu, to jest go chyba mniej niż 0,000008% (a
    0,16 szkodzi)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Powietrze_atmosferyczne
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 345. Data: 2011-09-28 16:31:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 16:26, CeSaR pisze:
    > DoQ, plizz. Chcesz mi powiedzie? ?e pasy zapinasz bo musisz? I ?e w pobli?u
    > nie wiem czego, za??my ?e materia??w promieniotw?rczych, w odpowiednim
    > kombinezonie b?dziesz nagina? tylko z tego powodu, ?e b?dziesz musia??
    > A nowy samoch?d umyjesz szczotk? drucian?? Przecie? nie ma zakazu, stracisz
    > tylko gwarancj?. Jest zalecenie jak my?, zakazu szczotki drucianej nie ma.

    Ja mam swoje zdanie. Ale nie wiem jakie ma Korwin... Więc jak z tym BHP?
    Będzie konsekwentny? Zwiedziłem sporo zakładów produkcyjnych (różnej
    maści), w większości napatrzyłem się jak inspektorzy BHP jednak ganiają
    robotników - bo oni zawsze zapominają, olewają, albo im się nie chce.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 346. Data: 2011-09-28 16:31:08
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 16:08:43 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >W dniu 28-09-2011 16:06, Jarek Andrzejewski pisz
    czby-zabitych-w-wypadkach-drogowych,nId,352055

    >I o czym ten nagły wzrost w I półroczu br. ma świadczyć??

    o tym, że "102" w 2010 nie dowodzi gwałtownego trendu spadkowego (a
    tak można by wnioskować z ciągu liczb).

  • 347. Data: 2011-09-28 16:32:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 16:10:02 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >No Pogubiłeś się. Takie statystyki publikuje policja - są ogólnodostępne
    >na www, umiesz sobie znaleźć?

    Ty już znalazłeś, więc poprosiłem o ich podanie. Ja - dla także Twojej
    wygody - podaję źródła liczb, które podaję.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 348. Data: 2011-09-28 16:33:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ty już znalazłeś, więc poprosiłem o ich podanie. Ja - dla także Twojej
    > wygody - podaję źródła liczb, które podaję.

    http://dlakierowcow.policja.pl/download.php?s=15&id=
    54343

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 349. Data: 2011-09-28 16:33:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Polityki_Realnej#D
    zia.C5.82alno.C5.9B.C4.87_partii_w_Sejmie
    > (3 posłów)

    Jedyny raz, gdy weszli do Sejmu - pod starą ordynacją. I od tego czasu
    już ZERO, NULL.

    [...]

    > "Jeśli np. wyborca głosował na partię, która nie przekroczyła progu, a
    > takie w 1993 r. zgromadziły 35%, to jego głos zasilił de facto stan
    > posiadania partii, które zdobyły owe 5%, a na które przecież nie
    > głosował (...) Nic więc dziwnego, że np. partie koalicji wygrywającej,
    > które w tamtych wyborach zdobyły około 35% głosów miały w latach 93-97
    > aż 67% miejsc w parlamencie. Stąd należy uznać za prawdziwą tezę, że
    > elekcja z 1993 r. była w istocie dysproporcjonalna." (Jerzy Stępień,
    > prezes Trybunału Konstytucyjnego w latach 2006-2008).

    Alez my tu nie dyskutujemy nad ordynacją ale nad rzeczywistoscią.
    Ktoś, kto głosuje na przegranego kandydata marnuje swój głos. I w
    rzeczywistosci tylko wspiera lidera. To nie lepiej zagłosować na
    kogoś, kto sie dostanie, na przykład przeciw liderowi?

    Bo o tym, że głosować "za" nie ma za kim, to nie ma nawet co gadać -
    od lat głosuję tylko "przeciw".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 350. Data: 2011-09-28 16:35:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > przyznam się, że nie wiem: w czym tlenek węgla jest szkodliwy dla
    > środowiska?
    > Znalazłem jedynie wpływ na krew, ale nie wiem, czy auta są w stanie
    > zwiększyć go do niebezpiecznego poziomu.

    Proszę Cię, nie kompromituj się...

    Pozdrawiam
    Paweł