  • Data: 2011-09-30 13:01:57
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Sep 2011 12:48:33 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale o ile dobrze rozumiem co wypisujesz, to negujesz zastosowanie i
    >działanie prawa wielkich liczb w ubezpieczeniach, a nie samo to prawo.

    źle zrozumiałeś.
    Ja neguję twierdzenie, że z prawa wielkich liczb wynika, że każdy
    spadek liczby polis musi wiązać się ze wzrostem składki.

    Nie zaprzeczam związku dokładności obliczeń czy oszacowań wraz ze
    wzrostem liczby doświadczeń (zdarzeń).
    Zaprzeczam tylko twierdzeniu, że to dowodzi - szczególnie powyżej
    pewnej liczby - że wzrost tej dokładności musi prowadzić do
    zmniejszenia wysokości składek.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski