  • Data: 2011-09-30 14:44:11
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-30 14:27, CeSaR pisze:

    > Za pozostawienie pewnie jest. I powinien być. Za chec wpadania do studzienki
    > bo o to tu chodzi (patrz cytaty) - nie ma.

    Obawiam się, ze manipulujesz:
    <cite>
    A gdybyś tak wpadł do ulicznej studzienki kanalizacyjnej, bo przepisy
    nie uwzględniają głupich zabezpieczeń (powinieneś patrzeć pod nogi)? Może
    są tacy, którzy chcą wpadać do studzienek - dlaczego rząd im tego
    zabrania??
    </cite>

    Nie chodziło o celowe wpadanie do studzienek (nie jak można wpaść
    celowo) tylko o zabezpieczenie przed przypadkowym wpadnięciem.

    > Można wpadać.
    > Mało tego - można sobie otworzyć studzienkę i wskoczyć - na nogi, na głowe,
    > sposob dowolny. I na to paragrafu nie ma. Mozna tez skoczyc z 10 pietra.
    > Tego tez nikt nie zabania.

    Nie, wpadać nie można - wpadnięcie skutkuje odpowiedzialnością
    zarządcy studzienki. Co innego wskoczenie celowe i tego nikt
    wprost nie zabrania.

    > Okazuje sie ze bardzo.

    Wręcz przeciwnie - Ty sprowadzasz sprawę do absurdu i nic z tego nie
    wynika.

    > No i? Mam ochote to jaram i chleje, w majestacie prawa.

    Wszystkiego dobrego.

    > Wolno mi. Moja wola.

    No wolno, ale po tym też prowadzić nie możesz.

    > Ale NIE MOGE przywiazac cie do krzesla i wbrew twojej woli wlac w ciebie
    > wiadra wódy i kazac ci jarac kartonu fajek. Bo to juz nie jest MOJA wolna
    > wola tylko naruszenie Twojej wolnej woli.

    Kurcze, to dlaczego mi nie wolno sobie luzem psychotrów kupić?

    > Wpadł. I ubral w taryfikator.

    Nie chodziło o grzywny za brak ich używania, tylko prawną możliwość
    jazdy bez nich, opłacaną w jakiś sposób wcześniej.