    From: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomowisko europy?
    Date: Fri, 30 Sep 2011 12:11:19 +0200

    On Fri, 30 Sep 2011 11:36:49 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Tylko wtedy, gdy ktoś go nie zna.

    Poproszę o konkretne uzasadnienie, w jaki sposób twierdzenie, że "z
    prawdopodobieństwem dowolnie bliskim 1 można się spodziewać, iż przy
    dostatecznie wielkiej liczbie prób częstość danego zdarzenia losowego
    będzie się dowolnie mało różniła od jego prawdopodobieństwa" można
    dowieść, że OC będzie tańsze, jeśli wykupi je większa liczba osób (bez
    zmian innych warunków).

    Napiszę szczerze jak ja to widzę: nie masz o tym pojęcia, powołujesz
    się na twierdzenia, których nie rozumiesz i na wykłady, jakie podobno
    Ci udzieloni licząc, że przytłoczysz mnie swoją (rzekomą) erudycją.
    Nie przytłoczyłeś.

    Dla ułatwienia: nie neguję tego, że im więcej polis i zdarzeń, tym
    bardziej częstość zdarzeń odpowiada ich prawdopodobieństwu.
    A czy jesteś w stanie udowodnić, że przy mniejszej liczbie polis i
    zdarzeń częstość jest na pewno mniejsza (lub większa) niż
    prawdopodobieństwo?

    >Ja AC traktuję jako koszt mojego spokoju.

    a ja traktuję oszczędności (choćby odłożone niezapłacone AC) jako
    źródło mojego. I niech tak pozostanie, tak nam dopomóż, ustawodawco.

    >Brak AC=brak możliwości zaliczenia naprawy powypadkowej w koszty.

    no tak, to jest chore. Ale nie zmienia mojej decyzji (choć mnie
    dotyczy).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski