  • Data: 2011-09-30 12:07:15
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 15:47, kamil <k...@s...com> wrote:

    > ROTFL z ust kogoś, kto siedzi pod łóżkiem i odgania patykiem unijne
    > potwory jest dość zabawne. :)

    Tak mi się przypomniało:

    http://groups.google.com/group/pl.listserv.chomor-l/
    browse_thread/thread/424fe1a8b8fafd15/13bbf52f48495d
    b2

    Zawartośc:

    Unia Europejska w XXI w.- czyżby tylko fikcja???

    - [operator]: Dziękujemy, że wybrał pan naszą pizzerię. Czy mogę
    prosić o
    pański numer EUROPESEL?
    - [klient]: Dzień dobry. Chciałbym złożyć zamówienie.
    - [o]: Czy mogę najpierw prosić pański numer EUROPESEL?
    - [k]: Mój EUROPESEL, tak.... już ..chwileczkę...to
    jest:2165052031412341123221854332223.
    - [o]: Dziękuję, panie Nowak. Widzę, że mieszka pan przy ulicy Żytniej
    14, a
    pański numer telefonu to 56320302. Numer telefonu w pańskim biurze to
    54356326, a numer pańskiej komórki to 88234924. Z którego numeru pan
    dzwoni?
    - [k]: Co? Dzwonię z domu. Skąd pan ma te wszystkie informacje ?
    - [o]: Jesteśmy podłączeni do Systemu, proszę pana.
    - [k]: (wzdychając) A... tak... Chciałbym zamówić dwa razy waszą Pizzę
    Samo
    Mięcho.
    - [o]: To chyba nie jest dobry pomysł, proszę pana.
    - [k]: Co pan ma na myśli?
    - [o]: Proszę pana, w pańskiej kartotece medycznej jest napisane, że
    ma pan
    za wysokie ciśnienie i ekstremalnie wysoki poziom cholesterolu. Twój
    Narodowy Opiekun Zdrowia nie zezwoli na takie niezdrowe zamówienie.
    - [k]: Cholera. To co pan proponuje?
    - [o]: Może pan spróbować naszej niskotłuszczowej Pizzy Sojowej. Z
    pewnością
    panu zasmakuje.
    - [k]: Czemu pan sądzi, że mi to zasmakuje?
    - [o]: Wypożyczał pan w zeszłym tygodniu ; "Sojowe przepisy
    kulinarne" z
    biblioteki, dlatego właśnie to panu zasugerowałem.
    - [k]: Ok, ok. Proszę więc dwie rodzinne. Zaraz podam panu numer karty
    kredytowej.
    - [o]: Obawiam się, że będzie pan musiał zapłacić gotówką, bo
    przekroczył
    pan limit na koncie karty kredytowej.
    - [k]: No to skoczę do banku tu obok i przyniosę gotówkę zanim wasz
    kierowca
    dostarczy pizzę.
    - [o]: Pańskie konto czekowe również jest już wyczerpane.
    - [k]: Nieważne. Po prostu przyślijcie pizzę, mam już gotówkę gotową.
    Jak
    długo to zajmie?
    - [o]: Obawiam się, że około 45 minut, gdyż mamy teraz dużo zamówień.
    Chyba,
    że jeśli chce pan jechać po gotówkę, to po drodze sam pan podjedzie po
    zamówienie. Jednakże wożenie pizzy motocyklem może być ryzykowne.
    - [k]: Skąd u diabła pan wie, że jeżdżę na motorze ?!
    - [o]: Pisze tutaj, że oczekuje się na pana z pierwszą wpłatą na
    samochód.
    Ale motocykl ma pan już spłacony.
    - [k]: k.... !!!!!!!!!
    - [o]: Radzę uważać co pan mówi. Ma pan już przecież kolegium za
    obrażenie
    policjanta w lipcu 2006 roku oraz wyrok za opowiedzenie
    nietolerancyjnego
    dowcipu o nekrofilach.
    - [k]: (Milczenie)
    - [o]: Czy chce pan coś jeszcze ?
    - [k]: Tak, mam kupon na darmowe dwa litry coli.
    - [o]: Przykro mi, proszę pana, ale nasz regulamin zabrania podawania
    coli
    cukrzykom...........

    Niby zabawne to jest ale właśnie w takim kierunku zmierzamy...
    Rozumiem, że takiego świata chcesz? :-)

    --
    Artur