  • Data: 2011-09-29 15:02:39
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Sep 2011 13:52:53 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Masz rację. Pozwólmy tysiącom ludzi po powodzi wylądować na uliach.
    >Kraść, sypiać na dworcach, zaczepiać dzieciaki o drobne na piwo.

    OK, jaką pomoc na odbudowę domów dostali mieszkańcy zalanych terenów?
    Ilu z nich nie dostało wystarczająco dużo (albo i nic) i "wylądowali
    na ulicach, zaczęli kraść, sypiać na dworcach, zaczepiać dzieciaki o
    drobne na piwo"

    >Ty naprawdę nie widzisz dalej, niż do pierwszego, prawda?

    Tak. Do pierwszego (od jakiegoś czasu) bankructwa socjalistycznego
    państwa. Dalej trudno powiedzieć, co będzie.

    Ale może prościej będzie wprost Cię zapytać: czy Ty ubezpieczyłbyś
    swój dom przed klęskami zywiołowymi i gotów byłbyś zapłacić z własnej
    kieszeni za odbudowę domu sąsiada, który go nie ubezpieczył
    (oczywiście nie ma na myśli pożyczki, a darowanie mu kwoty na
    odbudowę)?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski