  • Data: 2011-09-29 15:13:53
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2011 14:37, Jarek Andrzejewski pisze:

    > i mamy o, bodaj, więcej o 6,5 tysiąca długu na głowę.
    > Dlatego ja już nie chcę kolejnych takich 4 lat.

    Gdyby to ode mnie zależało, to całą tę bandę polityków rozpędziłbym na 4
    wiatry.

    Bo niestety nasza obecna "klasa polityczna" najlepiej się zna na
    robieniu wyników wyborczych, w następnej kolejności na robieniu dobrze
    sobie, a państwo czy obywatel są na szarym końcu.

    Tylko... kto na ich miejsce? Niszowe świry w rodzaju Jego Królewskiej
    Mości? ;->

    To już Palikot ma więcej szans plus program jego ruchu chyba najlepiej
    mi pasuje. Tylko skupienie wizerunku całego ruchu na jego osobie budzi
    mój pewien niepokój...