eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłomowisko europy? › Re: Złomowisko europy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomowisko europy?
    Date: Wed, 28 Sep 2011 12:49:27 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <j5v1k7$9vs$2@inews.gazeta.pl>
    References: <j5s8qq$8jf$2@inews.gazeta.pl>
    <1qndu98tnirry.1lwni76qmfnwa$.dlg@40tude.net>
    <j5t3ti$gpg$3@inews.gazeta.pl> <j5t45r$c0i$2@mx1.internetia.pl>
    <o...@4...com>
    <j5utmc$uq7$2@mx1.internetia.pl>
    <r...@4...com>
    <j5uurl$9td$1@mx1.internetia.pl>
    <6...@4...com>
    <j5uvg6$dkn$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1317210567 10236 194.80.173.254 (28 Sep 2011 11:49:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Sep 2011 11:49:27 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <e...@4...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0) Gecko/20110922 Thunderbird/7.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2401972
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28/09/2011 12:30, Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Wed, 28 Sep 2011 13:13:13 +0200, DoQ<p...@g...com> wrote:
    >
    >
    >> Chcesz powiedzieć, że zanim wprowadzono nakaz jazdy w pasach, w kaskach,
    >> czy też wyposażono samochody w airbagi to wypadków nie było, bo wszyscy
    >> jeździli wolno i świadomie? LOL.
    >
    > A czy Ty chcesz powiedzieć, że po wprowadzeniu tych nakazów liczba
    > wypadków i ofiar spadła gwałtownie?


    http://www.pacts.org.uk/docs/pdf-bank/seatbeltfactsh
    eet.pdf

    Seat belts are a proven way of reducing the severity of injuries. The
    government has estimated that since seat
    belt wearing was made compulsory in 1983 it has reduced casualties by at
    least 370 deaths and 7000 serious
    injuries per year for front seat belts and 70 deaths and 1000 serious
    injuries for rear seat belts (DETR 1997).




    > A to, że każdy dostosowuje prędkość i sposób jazdy do zaakceptowanego
    > przez siebie poziomu ryzyka jest faktem. Jeśli wie, że jedzie
    > bezpieczniejszym samochodem, to będzie skłonny jechać nieco szybciej.
    > Być może nie będzie nawet zdawał sobie z tego sprawy.

    Samochody mamy coraz bezpieczniejsze, więc według twojej teorii liczba
    zgonów i obrażeń w wypadkach powinna z roku na rok rosnąć, a nie spadać.



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: