  • Data: 2011-09-28 13:59:18
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/09/2011 12:55, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Teoria?! Sam napisałeś, że ten sam jogurt kosztuje 2 razy tyle, więc
    > delikatesy robią cię w...? A skoro żarówka energo kosztuje prawie 30 zł
    > (takie kupiłem) a zwykła 1,50zł to kto mnie robi w... po 20 krotnośc?

    Czekaj, czekaj, ty mówiłeś o nakładzie energii, a nie krotności. Pokaż
    mi dowód na to, że wyprodukowanie żarówki energooszczędnej pochłania 20x
    więcej energii.

    Wziąłęś oczywiście różnież pod uwagę fakt, że żarówka energooszczędna
    świeci kilkanaście razy dłużej od zwykłej pobierając przy tym
    kilkakrotnie mniej prądu?

    > Pytanie do Ciebie - dlaczego żarówka energooszczędna kosztuje 30zł?

    To ty masz teorię do udowodnienia, nie ja.

    > a to jakiś problem?

    Najwyraźniej, skoro ich nie przedstawisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net