  • Data: 2010-08-24 18:23:33
    Temat: Re: Zlecenie
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > zleceniodawca chce zlecic, Chyba ze poprostu chce wycyganic kase z funduszy
    > Jewropejskich. Syganl WiFi jest zbyt podatny na zaklocenia srodowiska zeby
    > mozna bylo go stosowac do pomiarow. wystarczy drzewko i sygnal spada o 3dB.
    > Jeszcze jsst mozliwsoc pomiaru ACK ale tutaj podobnie ma sie sprawa z
    > interferencjami.

    Rozdawnictwo jakby nie patrzec naszej kasy jest olbrzymie:

    http://www.web.gov.pl i baza wiedzy link, niektore projekty sa tak do du... i
    nie majace zadnej szansy na przebicie (jak portale pseudo spolecznosciowe dla
    idiotow) albo porownywarka cen, jak mamy ich juz kilka - porownywarka ma chyba
    zaciagnieta baze starych TV + ZERO opini pisanych przez klientow a kilka
    telewizorow w ogole nie mialo listy sklepow (gdzie warto kupic). Takie
    karlowate, niedorozwiniete ceneo albo skapiec - portal slup i duchy strasza.
    Goscie dostali na to 0,8 mln zl!
    Czesc projektow mozna zrobic w kilka miesiecy wydajac na to 1/10 wnioskowanej
    kasy. Projekty sa chyba wylacznie po to by zakupic dla firmy kupe softu,
    sprzetu albo inaczej zdefraudowac kase. Plakac sie chce...

    Bylem w jednej firmie, akurat prosili mnie o cos przy okazji, podlaczyc kombajn
    biurowy do ethernetu. Zagladam za kompa (wszystko w biurze mialo nalepki
    unijne, nawet wypasione szklane biurka na ktorych reka dretwieje po minucie) a
    tam obudowa mATX, zintegrowana grafika na plycie, monitor polaczony po VGA. A
    co QRWA na dole widze w slocie? Jakas wypasiona grafika z systemem chlodzenia
    zajmujacym dwa "sledzie", z DVI, hdmi itd, zupenie nie podlaczona a wpier...
    prad z elektrowni weglowej. Skuszony rozejzalem sie po sasiednich kompach -
    KAZDY mial taka zapewne droga grafike. Brakowalo jeszcze zewnetrznej karty
    dzwiekowej Audigy Pro 3000 oraz macierzy dyskow SCSI. Typowe biuro i kilka
    pi--k umiejacych napisac cos w Wordzie i wyslac maila. Ale moze jak okres
    ochronny dotacji minie to sie zaniesie kompy do domu i syn bedzie wiedzial co z
    tym zrobic.

    Ze tez te dotacje sa tak bezkrytycznie rozdawane a celowosc zakupow w ogole nie
    sprawdzana. Na drogi, autostrady, rozbudowe sieci energetycznej i elektrownie
    atomowe niech daja ile wlezie ale nie w bloto!