  • Data: 2018-09-20 18:59:51
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Nadal nie podałeś przyczyn awarii DPF które doprowadziły do
    > konieczności jego wymiany/usunięcia. Bez tego analiza przypadku nie
    > ma kompletnie sensu. Tym mniej ma sensu gdy jesteś święcie
    > przekonany że DPF to gówno.

    Nie podałem bo nie znam - to chyba jasne.
    Kumple których to były auta pojechali do mechaników, ci stwierdzili ze
    zepsuł sie dpf, jeden wymienił, drugi wyciał i oba auta bezproblemowo
    przejechały nastepnie setki tysiecy km.
    Jakie ma znaczenie czy zepsuł sie czujnik w dpfie, czy moze skorodowała
    obudowa czy moze jeszcze cos innego? Zepsuł sie, wymiana i wszystko gra.
    Własnie dzis jednego spotkałem - 630kkm ma na liczniku...

    Twoje zaslepienie powoduje ze ni widzisz, iz ja nie twierdze ze dpf to
    gówno. Twierdze, ze jest elementem awaryjnym.
    A jezeli nawet sporadycznie psuje sie sam w sobie a tylko jest bardzo
    mało odporny na jakiekolwiek minimalne awarie innych podzespołów to to
    tez zle swiadczy o tej konstrukcji.

    > Podaj najpierw przyczynę powstania pierwotnej usterki, a potem
    > będziemy dyskutować o logice. Na tę chwilę najwyraźniej ukrywasz co
    > było przyczyną, albo zwyczajnie nie wiesz, nie wiesz co usłyszeli
    > użytkownicy po usunięciu awarii, jak zmieniło się użytkowanie
    > samochodu że nagle problem przestał istnieć na 300tkm (!) choć to
    > ponoć taki przeraźliwie zawodny system. Oczywiście twierdzisz że nic
    > się po wymianie nie zmieniło, ale biorąc pod uwagę że nie wiesz nic
    > o pierwotnej awarii, to trudno żebyś wiedział co się działo później.

    A jednak wiem dokładnie ze nic sie nie zmieniło.
    2 samochody, dwóch roznych uzytkowników, dwie bardzo podobne sytuacje.

    Tak wiem - spisek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"