  • Data: 2018-09-20 20:57:20
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaj przyczynę awarii zaserwowaną przez ASO, albo faktycznie skończ.

    może Was pogodzę. a moze nie, ale dam Wam wszystkim do myślenia. od
    listopada do marca spalę 250 kg dość czystego paliwa w stosunkowo wysoko
    wydajnym procesie w samochodzie który fabrycznie niema dpfa. napewno nie
    jest to obojętne dla środowiska, ale twierdzę ze szkodliwość jest
    minimalna.
    Moi sądziedzi w tym samym czasie spalą parę tysięcy kilogramów węgla,
    czyli paliwa jednego z najgorszych akceptowalnych, w procesie dalekim od
    optymalnego.

    ja niebawem będę miał zakaz wjazdu do miasta, oni mogą kopcić do końca
    życia ich pieca i komina. sąsiadom miasto zaproponowało ciepło w rurce,
    za... no właśnie. około 3.5za metr(pow. mieszkania). Ci który już mają
    płacą 4.2 za metr. Czyli w wymienionym przypadku daje to 2800zł na rok,
    za same kaloryfery, a ja płace za gaz 1400zł którym ogrzewam kaloryfery
    i ciepłą wodę użytkową.

    Czy więc warto wogóle dyskutować o tym czy i jak bardzo szkodzi jazda
    jakimkolwiek samochodem?

    ToMasz