eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłe DPFy znowuRe: Złe DPFy znowu
  • Data: 2018-09-20 19:49:45
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    20 Sep 2018 16:59:51 GMT, Budzik

    > Nie podałem bo nie znam - to chyba jasne.

    Oczywiście że to było dla mnie jasne, od samego początku.
    Chciałem tylko żebyś to w końcu napisał. :P

    > Kumple których to były auta pojechali do mechaników,
    > ci stwierdzili ze zepsuł sie dpf, jeden wymienił,
    > drugi wyciał i oba auta bezproblemowo przejechały
    > nastepnie setki tysiecy km.

    Nadal jednak nie jest znana przyczyna.

    > Jakie ma znaczenie czy zepsuł sie czujnik w dpfie,
    > czy moze skorodowała obudowa czy moze jeszcze
    > cos innego? Zepsuł sie, wymiana i wszystko gra.
    > Własnie dzis jednego spotkałem - 630kkm ma na liczniku...

    W przypadku tej dyskusji ma ogromne znaczenie, bo staramy się dojść do
    wniosku czy DPF jest faktycznie awaryjny z powodu inżynierów czy z powodu
    użytkowników. Ty twierdzisz że DPF się psuje i podajesz dwa przykłady "ze
    swojej praktyki", ale nie wiesz kompletnie nic o tym uszkodzeniu.

    Przypominam ponownie, jedyna możliwość aby doprowadzić DPF (suchy, czyli
    bez wspomagania EOLYSem) do permanetnego zatkania tak że nie da się go
    przywrócić do żywych, to zalanie niewłaściwego oleju do silnika. Czyli błąd
    UŻYTKOWNIKA (który dolewał niewłaściwy olej, przez co zatykanie odbywało
    się sukcesywnie, powoli), albo serwisu (ale to by się stało zaraz po
    serwisie). Ale tu też zapewne jest czarna dziura informacyjna.

    > Twoje zaslepienie powoduje ze ni widzisz, iz ja nie twierdze
    > ze dpf to gówno. Twierdze, ze jest elementem awaryjnym.

    Nie jest sam w sobie elementem awaryjnym, szczególnie tak aby trzeba go
    było z miejsca wycinać i co robi większość która napotka minimalne nawet
    kłopoty (co potwierdza wsadzenie przez znajomego DPFa z demobilu i
    przejeżdżenie 300tkm bez zająknięcia i to z tego co piszesz w warunkach
    bardzo mało sprzyjających po 50-60 odpaleń dziennie) -- i tak do usranej
    śmierci chyba trzeba będzie to powtarzać.

    > A jezeli nawet sporadycznie psuje sie sam w sobie a tylko jest bardzo
    > mało odporny na jakiekolwiek minimalne awarie innych podzespołów to to
    > tez zle swiadczy o tej konstrukcji.

    Wg tego co piszesz, cały samochód jest jedną wielką wadą konstrukcyjną, bo
    np. takie koło od traktoru jest zależne od piasty, piasta od łożyska itd.
    ale jak wyje albo w końcu odpadnie to winne jest koło, jest złe
    konstrukcyjnie i trzeba je zamienić na kwadrat.

    > A jednak wiem dokładnie ze nic sie nie zmieniło.

    Wątpię, skoro nawet nie wiesz co doprowadziło do uszkodzenia do tego
    stopnia że aż ASO odmówiło naprawy gwarancyjnej. Mogło odmówić tylko gdy
    użytkownik dał dupy. Ale ponoć nie dał, także ten, jak nic to musi być
    spisssssek, fabryczne postarzanie produktu i celowe ładowanie użytkowników
    w kakało.

    > 2 samochody, dwóch roznych uzytkowników, dwie bardzo podobne sytuacje.
    > Tak wiem - spisek...

    Nie żaden spisek, tylko po prostu twój brak wiedzy. CBDU.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: