-
Data: 2018-09-20 19:49:45
Temat: Re: Złe DPFy znowu
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]20 Sep 2018 16:59:51 GMT, Budzik
> Nie podałem bo nie znam - to chyba jasne.
Oczywiście że to było dla mnie jasne, od samego początku.
Chciałem tylko żebyś to w końcu napisał. :P
> Kumple których to były auta pojechali do mechaników,
> ci stwierdzili ze zepsuł sie dpf, jeden wymienił,
> drugi wyciał i oba auta bezproblemowo przejechały
> nastepnie setki tysiecy km.
Nadal jednak nie jest znana przyczyna.
> Jakie ma znaczenie czy zepsuł sie czujnik w dpfie,
> czy moze skorodowała obudowa czy moze jeszcze
> cos innego? Zepsuł sie, wymiana i wszystko gra.
> Własnie dzis jednego spotkałem - 630kkm ma na liczniku...
W przypadku tej dyskusji ma ogromne znaczenie, bo staramy się dojść do
wniosku czy DPF jest faktycznie awaryjny z powodu inżynierów czy z powodu
użytkowników. Ty twierdzisz że DPF się psuje i podajesz dwa przykłady "ze
swojej praktyki", ale nie wiesz kompletnie nic o tym uszkodzeniu.
Przypominam ponownie, jedyna możliwość aby doprowadzić DPF (suchy, czyli
bez wspomagania EOLYSem) do permanetnego zatkania tak że nie da się go
przywrócić do żywych, to zalanie niewłaściwego oleju do silnika. Czyli błąd
UŻYTKOWNIKA (który dolewał niewłaściwy olej, przez co zatykanie odbywało
się sukcesywnie, powoli), albo serwisu (ale to by się stało zaraz po
serwisie). Ale tu też zapewne jest czarna dziura informacyjna.
> Twoje zaslepienie powoduje ze ni widzisz, iz ja nie twierdze
> ze dpf to gówno. Twierdze, ze jest elementem awaryjnym.
Nie jest sam w sobie elementem awaryjnym, szczególnie tak aby trzeba go
było z miejsca wycinać i co robi większość która napotka minimalne nawet
kłopoty (co potwierdza wsadzenie przez znajomego DPFa z demobilu i
przejeżdżenie 300tkm bez zająknięcia i to z tego co piszesz w warunkach
bardzo mało sprzyjających po 50-60 odpaleń dziennie) -- i tak do usranej
śmierci chyba trzeba będzie to powtarzać.
> A jezeli nawet sporadycznie psuje sie sam w sobie a tylko jest bardzo
> mało odporny na jakiekolwiek minimalne awarie innych podzespołów to to
> tez zle swiadczy o tej konstrukcji.
Wg tego co piszesz, cały samochód jest jedną wielką wadą konstrukcyjną, bo
np. takie koło od traktoru jest zależne od piasty, piasta od łożyska itd.
ale jak wyje albo w końcu odpadnie to winne jest koło, jest złe
konstrukcyjnie i trzeba je zamienić na kwadrat.
> A jednak wiem dokładnie ze nic sie nie zmieniło.
Wątpię, skoro nawet nie wiesz co doprowadziło do uszkodzenia do tego
stopnia że aż ASO odmówiło naprawy gwarancyjnej. Mogło odmówić tylko gdy
użytkownik dał dupy. Ale ponoć nie dał, także ten, jak nic to musi być
spisssssek, fabryczne postarzanie produktu i celowe ładowanie użytkowników
w kakało.
> 2 samochody, dwóch roznych uzytkowników, dwie bardzo podobne sytuacje.
> Tak wiem - spisek...
Nie żaden spisek, tylko po prostu twój brak wiedzy. CBDU.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 20.09.18 20:57 ToMasz
- 20.09.18 21:25 Kris
- 21.09.18 09:53 Myjk
- 23.09.18 16:10 j...@i...pl
- 23.09.18 16:26 j...@i...pl
- 24.09.18 12:35 Mirek Ptak
- 28.09.18 06:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=