  • 71. Data: 2012-10-24 22:25:09
    Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello qnick,

    Wednesday, October 24, 2012, 10:23:45 PM, you wrote:

    > Jest identyfikacja porównanie zapisów w DR ze stanem faktycznym. Ciężko
    > coś porównać nie mając w ręce DR.

    Nie zrozumiałeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2012-10-24 22:31:12
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    > Nie zrozumiałeś.

    Zrozumiałem jest jeszcze trochę rzeczy które są pominięte w Dz.U. a się
    je robi np. kto ma jechać autem podczas badania diagnosta czy klient.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 73. Data: 2012-10-24 22:44:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-24 22:31, qnick pisze:

    > Zrozumiałem

    Raczej nie ...

  • 74. Data: 2012-10-24 22:47:42
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-24 22:44, Artur Maśląg pisze:

    > Raczej nie ...

    To mnie oświećcie, ja w przeciwieństwie do większości jak nie
    wszystkich tutaj umiem przyznać się do błędu.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 75. Data: 2012-10-24 23:21:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello qnick,

    Wednesday, October 24, 2012, 10:47:42 PM, you wrote:

    > To mnie oświećcie, ja w przeciwieństwie do większości jak nie
    > wszystkich tutaj umiem przyznać się do błędu.

    Nie potrafisz - od samego początku brniesz w zaparte z rzekomym
    zakazem regulacji świateł.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2012-10-24 23:28:27
    Od: <3...@7...232827.invalid> (Tom N)

    qnick w

    > Nie wiem co oznacza słowo podnić,

    b jest obok n na klawiaturze...

    Tak zostałeś przytłoczony, że chwytasz się litrówek?

    > Nie czepiaj się pierdół, forma płatności jest dowolna i taka na jaką się
    > umówicie z klientem.

    Popatrz wyżej, czego sie czepiłeś...

    > Nie odpowiadasz na proste pytania czego się boisz ?

    Powtórz proszę pytanie, bo mogło mi umknąć pośród bełkotu, który z siebie
    wydalasz

    > Ciekawe co wpiszesz do rejestru badań.

    Rozróżniasz osoby? Ja, ty, on...

    > Gdy ktoś ma problemy z rozumieniem prostych zapisów to nie przyjmuje
    > żadnych argumentów i trwa w dalej w swojej niewiedzy.

    I to twój "kolejny" argument?

    > Poczytaj zwłaszcza o dokumentach dopuszczających do ruchu w PL, się
    > dowiesz i Ty polatasz kwantyfikatorami.

    Poczytaj ten PoRD na który sie powołujesz -- DR został zatrzymany, a został
    wystawiony "kwit" przez diagnostę...

    > Ja nie mam zamiaru Ci tego ułatwiać.

    Widać, potrafisz stawiać tezy, które nie maja żadnych podstaw prawnych, ba,
    są wręcz negacją tego co w ustawie zapisano

    "5. W przypadkach określonych w art. 132 ust. 4 ustawy uprawniony diagnosta
    określa w zaświadczeniu o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu
    warunki używania pojazdu wynikające z negatywnego wyniku tego badania
    technicznego, a w szczególności określa ograniczenia w zakresie przewozu
    pasażerów, ładunków, ciągnięcia przyczepy lub jazdy w okresie
    niedostatecznej widoczności."

    Prawo dopuszcza poruszanie się pojazdu "na kwicie od diagnosty" CBDU,
    wystarczy, że przeczytasz ten PoRD ze zrozumieniem...

    --
    'Tom N'

  • 77. Data: 2012-10-24 23:45:22
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-24 23:28, (Tom N) pisze:

    > Powtórz proszę pytanie, bo mogło mi umknąć pośród bełkotu, który z siebie
    > wydalasz

    Nie mam zamiaru szkoda czasu i tak nie zmienisz zdania

    > Rozróżniasz osoby? Ja, ty, on...

    a co mają wspólnego osoby z rejestrem badań

> [...]
    > technicznego, a w szczególności określa ograniczenia w zakresie przewozu
    > pasażerów, ładunków, ciągnięcia przyczepy lub jazdy w okresie

    No i Ci określę "Zjazd wyłącznie do warsztatu naprawy" i co możesz jeździć.

    A gdy nie zatrzymasz DR tylko wystawisz zaświadczenie to możesz jeździć
    czy nie.

    A jaki dokument dopuszcza pojazd do ruchu, bo chyba nie jest to
    zaświadczanie z badania zwłaszcza z negatywnym wynikiem i z wypisanymi
    usterkami .

  • 78. Data: 2012-10-24 23:47:36
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    > Hello qnick,

    > Nie potrafisz - od samego początku brniesz w zaparte z rzekomym
    > zakazem regulacji świateł.

    Bo jest zakaz a to że wszyscy regulują to inna bajka i nie mówię że jest
    źle że tak robią, sam tak robię.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 79. Data: 2012-10-24 23:53:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello qnick,

    Wednesday, October 24, 2012, 11:47:36 PM, you wrote:

    > Bo jest zakaz a to że wszyscy regulują to inna bajka i nie mówię że jest
    > źle że tak robią, sam tak robię.

    Dopiero co pisałeś, ze potrafisz przyznać się do błędu.

    NIE MA ZAKAZU. Tak samo jak nie ma zakazu pierdzenia w czasie badania.
    Jak równiez dłubania w nosie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2012-10-24 23:55:28
    Od: <6...@9...235528.invalid> (Tom N)

    qnick w

    > Jest identyfikacja porównanie zapisów w DR ze stanem faktycznym. Ciężko
    > coś porównać nie mając w ręce DR.

    I dlatego wyciąłeś:

    <cite>
    > Nie ma takiej czynności w dzienniku "pacjent" sam daje DR
    ^^^^^^^
    > Dokładnie tak robię
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    </cite>

    Zaczynasz gubić sie w zeznaniach, stajesz się coraz bardziej niewiarygodny.

    Widzisz, w rozporządzeniu i ustawie jest o zatrzymaniu DR i tego ewentualnie
    mogłeś sie trzymać -- taka lista czynności, które diagnosta *musi* wykonać,
    ale nie ma tam ani słowa, że nie *może* wykonać więcej -- ot ile razy pojadę
    na przegląd tyle razy telepią samochodem -- pomimo, że nie jest to w
    zakresie badań? I często wychodzi z tego telepania, że amortyzatory mają po
    5% sprawności, ale nic mi nie mówią, tylko DR podbijają... Tak, pewnego dnia
    obok stała i przyglądała się ekipa kontrolująca SKP, i o dziwo -- stacja
    ciągle działa...

    Podsumowując: trolujesz, i to bardzo kiepsko.

    --
    'Tom N'