  • 171. Data: 2011-07-18 18:13:52
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości news:

    > I tylko z grzeczności. Nie myl tego z przepisami, które nigdy tego nie
    > wymagały i nie wymagają.

    Zapomniałeś dodać, że Twoim zdaniem.
    Całkowicie fałszywym (jak zawsze).

    A prawda jest inna - jak nie zjedzie w krajobraz, to obowiązku
    przepuszczenia nie wykona, bo i tak go nie ominiesz i tak.

    Wiele rzeczy robi się z kultury bądź grzeczności.

    > Nie ma to nic wspólnego z przepisami, pedalarzami

    Jasne.
    Bo Ty tak powiedziałeś, więc tak jest.

    A figa.

  • 172. Data: 2011-07-18 19:02:46
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-18 18:13, Cavallino pisze:

    > Zapomniałeś dodać, że Twoim zdaniem.
    > Całkowicie fałszywym (jak zawsze).
    >
    > A prawda jest inna - jak nie zjedzie w krajobraz, to obowiązku
    > przepuszczenia nie wykona, bo i tak go nie ominiesz i tak.

    Rotfl. PoRD nakazuje zjazd poza pas drogowy;) Już się nie ośmieszaj. EOT

  • 173. Data: 2011-07-18 19:35:28
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:j01ovv$2jt$1@inews.gazeta.pl>:

    > Rotfl. PoRD nakazuje zjazd poza pas drogowy;)

    Art. 4. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
    1) droga lub pas drogowy - wydzielony pas terenu, przeznaczony do ruchu
    lub postoju pojazdów oraz do ruchu pieszych, wraz z leżącymi w jego ciągu
    obiektami inżynierskimi, placami, zatokami postojowymi oraz znajdującymi się
    w wydzielonym pasie terenu chodnikami, ścieżkami rowerowymi, drogami
    zbiorczymi, drzewami i krzewami oraz urządzeniami technicznymi związanymi z
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu,

    I masz krajobraz... Ale to nie ja zacząłem o "pasie drogowym" ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 174. Data: 2011-07-18 19:57:46
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-18 19:35, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > prowadzeniem i zabezpieczeniem ruchu,
    >

    > I masz krajobraz... Ale to nie ja zacząłem o "pasie drogowym" ;P

    Racja, niemniej jednak przepisy nie nakazują pojazdom wolnobieżny zjazdu
    dalej niż na pobocze.

    Shrek.

  • 175. Data: 2011-07-18 20:07:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Racja,

    Trochę mało jak na odszczekiwanie.

    >niemniej jednak przepisy nie nakazują pojazdom wolnobieżny zjazdu dalej niż
    >na pobocze.

    Które słowa przepisu stanowią takie ograniczenie w jego stosowaniu?

  • 176. Data: 2011-07-18 20:40:56
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-07-17 09:19, Piotr pisze:
    > To po co jest? Linia oddzielająca nie stanowi bariery rodem z gwiezdnych
    > wojen, pola siłowego tam nie ma, można ją najechać, przekroczyć itd.
    A nie zastanowił Cię sens jej wymalowania?
    To samo dotyczy np. podwójnej ciągłej: ostatnia myśl - czemu w oczach
    tego kierowcy ciężarówki widać strach i bezradność...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 177. Data: 2011-07-18 20:58:46
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-18 20:07, Cavallino pisze:

    > Trochę mało jak na odszczekiwanie.

    Było EOT. Musisz się oszczekiwać?

    Shrek.

  • 178. Data: 2011-07-18 21:06:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Było EOT.

    Moje czy Twoje?
    Bo jak Twoje, to było tylko Twoje zobowiązanie, więc się go trzymaj.
    Zamiast:

  • 179. Data: 2011-07-18 21:37:09
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-07-17 11:38, Piotr pisze:
    > No nie mam już cierpliwości. W srakim celu!
    No to załóż Pampersa !

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 180. Data: 2011-07-19 00:21:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-18 11:02, J.F pisze:

    > Ale wiesz ze przez taka pisanine musisz potem walczyc o srednia 70, a na
    > czesto-austryjackiej granicy musza tablice informacyjne po polsku
    > stawiac ? :-)

    Ja chciałem zwrócić uwagę na to, że zjeżdżanie jest to po prostu duża
    uprzejmość zjeżdżającego - żeby komuś ułatwić jazdę, sam łamie prawo,
    ryzykuje mandat i jazdę po jakimś syfie.

    A z uprzejmości można się ucieszyć, należy podziękować, a nie bluzgać na
    tych co mu nie zrobili uprzejmości.

    Jak się zresztą okazało, przyczyną była nieznajomość przepisów u piszącego.

    > No i kurde - od ponad 200 lat nie dzialmy zgodnie z przepisami i
    > jestesmy z tego dumni :-)

    Tylko 200?